HTML

A blogról

A mai magyar politika tragikomédia, dráma és vígjáték egyszerre, mintha egy klasszikus színpadi szerző tolla megcsúszott volna egy részeg éjszakán.

Címkék

"békemenet" (1) 007-209 (1) 17 bekasznizott facebookos (1) 2014 (1) 2016.03.15. (1) 444.hu (1) 50 (1) 62 év (1) ; (1) Abcúg (1) abortusz (1) Áder (2) Áder János (1) alaptörvény (1) Alföldi (1) alkirály (1) alkotmány (3) Alkotmánybíróság (1) alkotmánybíróság (1) alkotmány 4.0 (2) alku (1) állásfoglalás (1) állatkert (1) árvíz (2) Aszófő (1) átalakítás (1) átláthatóság (1) atomenergia (2) Attraction árnyszínház (1) Avilai Nagy Szent Teréz-plébánia (1) az állatorvosi ló esete (1) A bajnok (1) a fidesz-éra vesztesei (1) A göbölyjárási juhász (1) a miskolci műgyűjtő dr (1) Baja (2) Bakondi (1) Balázs (2) Balázs Péter (1) balettintézet (1) Balog (4) Balogh (1) Balogi törvénymódosítás (1) bántalmazás (1) Barsiné Pataky Etelka (1) Bayer (1) békafeneke (1) Békemenet (1) békemenet (3) belátás (1) Belvárosi Polgári Szalon (1) Bern (1) bevándorlók (1) Bild interjú (1) bírók (1) biztonság (1) Bjørn Engesland (1) blaszfémia (1) Bokros (1) Brüsszel és a fél világ (1) bukott diák (1) Bulinegyedek (1) CHH (1) Christoph Schönborn (1) cigányok Ferenc pápa (1) cigányság (1) Cink (1) civilek (1) civil honvédő hadsereg (1) Clinton (2) Conchita Wurst (1) csak a szél (1) családfakutatás (1) Csányi (2) CSAPÓ VIRÁG (1) Cseppkő utcai gyermekotthon (1) Csíki Sör (1) cukrász (1) Debrecen (1) Debreceni Ítélótábla (1) december 23 (1) Demján (1) demokrácia (1) demokratikus ellenzék (4) diákok (2) diáktüntetések (1) DK MSZP (1) DNSvizsgálat (1) dohányzás (1) dresszkód (1) drónok (1) duma (1) Dunaújváros (1) EB biztos (1) egészségügy (2) Egyenes beszéd (1) Egyenes Beszéd (2) egyenjogúság Magyarország-2015 (1) Egyesület (1) egyetemisták (1) egyház (1) egyházak (1) éjszakai felállítás (1) életpálya (1) ellenzék (2) ellenzéki győzelem (1) elveszíti közvagyon-jellegét (1) Emberi Jogok Európai Bírósága (1) emlékmű (1) EMMI (4) érdemek (1) eredménytelen pályázatok (1) ereklye (1) erkölcsi kötelesség (1) ESU (1) Eszenyi (1) Eszenyi Enikő (1) ET (1) EU (1) europa (1) Európai Parlament (1) Európai Unió (2) EU Bizottság (1) Évértékelő (2) Fábry és a disznóság (1) fajok (1) falopás (1) Falus (1) fapados (1) fékek és ellensúlyok (1) feketeruhás nővér (1) Fekete György (1) Felcsút (1) Ferenc (1) Ferenc a pápa (1) Ferenc nem tudja (1) Ferenc pápa (3) Fernc (1) Fidesz (1) FIDESZ 25. szülinap (1) FIFA (1) Florida (1) foci (3) fogyatékos emberek (1) Földi interjú (1) Főpolgármester (1) Fővárosi parkolási rendelet (1) Frizbi (1) Gánt (1) Gavra (1) gazdaság (1) gazdaságpolitika (1) germán diákok (1) gyalázat (1) gyermekjogok (1) gyűlöletkeltés (1) Gyurcsány (1) Gyurcsánynak (1) HaHa (1) hajléktalanok (1) hajléktalan emberek (1) halálbüntetés (1) halálos baleset (1) Hányásturizmus (1) Harald (1) Harrach (1) hatalom (1) hazaszeretet (1) házi betegellátás (1) házszabály (1) hazugság (2) Hende (1) Henri Boulad (1) hepatitis járvány (1) Hermann Ottó népe (1) hétvégi nyitvatartás (1) hiba (1) HírTV-blamázs (1) hit (1) hit! (1) Hófúvás (1) HöK (1) holló (1) honi kultúra (1) Horn Gyula (1) Hosszú Katinka (1) HOT magazin (1) Húsvét (2) ifjúság (1) igazgató (1) igazság (1) igazságszolgáltatás (1) III/III (1) Il taborro (1) IMF (2) interjúk (1) ítélet (1) ius cogens (1) ivóvíz (1) izraeli (1) Janukovics (1) járványveszély (2) játékteszt (1) Jenei (1) Jeszenszky (2) Jeszenszky kontra Jeszenszky (1) Jézus (1) jön-megy (1) jövőkép (1) Juhász Péter (1) Kálmán Olga (3) kálvária (1) kamera (1) kanturizmus (1) Kaposvár (1) Karácsony (1) karmelita kolostor (1) katasztrófa (1) katonaság (1) Kávé (3) Kecel (1) Kedves Vezető (1) kényszermunka (1) képviselők (1) Kerényi (1) keresztény (1) keresztény-hit (1) kereszténység (1) keretszámok (1) Kész (1) két nap (1) két tüntetés (1) kinevezés (1) kinevezési gyakorlat (1) király (1) Kisjeszen (1) Kisnagyember (1) Kiss-Rigó (1) kisvasút (1) kitüntetések (1) Klub Rádió (1) kockárda (1) kokárdabáró (1) Köln (1) kongresszus (1) konteó (1) könyvtár (1) Kormányváltók (1) Korrupció (1) Kósa (1) kötelező énekóra (1) Kövér (1) kövér (1) közélet (59) Közélet (3) középiskolások (1) Közfelháborodás Napja (1) Kozma atya (1) közszolgák (1) köztársasági menet (1) küllföldi munkavállalók (1) kultúra (1) Kultúra (1) Kumin Ferenc (1) Kuncze (1) L. Simon (1) Labdarúgás (1) Lázár (6) legénybúcsú (1) légiflotta (1) lelkész (1) Lendvai utca (1) lengyelek (1) levél (1) Liget fakivágás (1) listázás (1) LMP (2) Lövétei István (1) lyobbik győzelem (1) magyar (1) Magyar katolikus Egyház (1) Magyar Művészeti Akadémia (1) Magyar Országgyűlés (1) magyar úszószövetség (1) Malév (1) Március 15 (1) március 15 (1) Martin Luther King (1) második menet (1) Matolcsy (2) McCain (1) Medgyessy (1) média (1) médiakapituláció (1) meghallgatás (1) megújuló energia (1) Mellár (1) méltóan (1) mélyszegénység (1) Menekülők (1) menekülők (3) Menekülők CÖF (1) Menekülők Sólyom (1) menekültek (1) mentő (1) Merkel (1) mérnöki kamara (1) migráns (1) Mikola (1) MNB (2) Molnár (1) Momentum (1) Morricone (1) MSZP elnökválasztás (1) MSZP székház (1) MTA (1) MTI (1) Mutyiország (1) MVSZ (1) Nagyjeszen (1) Nagy et Kiss Dávid (1) nanoprofesszor (1) Navracsics (4) NEFMI (1) nemcsakneki (1) Nemzeti-Burgtheater (1) nemzeti a dohánybolt is (1) Nemzeti Színház (2) nem pályázik (1) népszámlálás (1) netadó (2) netadó+? (1) ne arra figyeljenek (1) Nobel-békedíj (1) női politikusok (1) Norvégia (1) Norvég Alap (1) nővér (1) Obama (2) Ökotárs Alapítvány (1) okt. 23 (1) oktatásügy 2016 (1) Oktober 23 (1) ombudsman (1) önkormányzati választások (1) online media (1) orbán (1) Orbán (9) orbánesküvö (1) Orbán Viktor (1) Origo.hu (1) Örömóda (1) országgyűlés (1) összefogás (3) ÖSSZEFOGÁS (1) Ózd (1) Paks (3) Pályázat (1) pályázat (1) Pápaválasztás (1) pápaválasztás (1) paradigmaváltás (1) pártok (2) pedagógusok (1) pengésdrót (1) Pilatus (1) Pinocchio (1) Pintér (1) plágium (1) pluszegy (1) politika (47) Politikai kőr és kórkép (1) PR (1) predikáció (1) Pride (1) puccs (1) Putyin (2) Rák (1) rasszizmus (1) regisztráció (1) relaxáció (1) rend (1) rendelet (1) rendeleti kormányzás (1) rendőri védelem (1) Réthelyi (1) rezsi-rizsa (1) rezsicsökkentés (1) robbantóipari szakmunkás (1) röghözkötés (1) román (1) roma gyerekek (1) Róna Péter (1) Röszke egy újrajátszott kisérlet (1) RTL Klub Híradó (1) sajtószabadság (1) sajtós kóla á la Havasi (1) Salamon (1) Salgótarján (1) sátán (1) savasbácsi (1) schiffer (1) Schiffer (2) Semjén (1) semmire se! (1) Simicska (1) Sólyom (5) Soros (1) Stan and Pan (1) Stigelmayer (1) Strasbourg (1) sunnyogási törvény (1) Svájci támogatás (1) Svédország (1) Szabadság-díj (1) Szabó Máté (1) Szájkeresztények (1) számmisztika (1) számtan (1) szavazás 2014 (1) százasok (1) szegények (1) szegények püspöke (1) szegregáció (1) szegregált iskola (1) Székesfehérvár (1) szemétlerakó (1) szentmise (1) Szent Márton-nap (1) széthúzás (1) szexuális bűntény (1) Szilvásvárad (1) színészhallgatók (1) sziveszter (1) szobordöntés (1) Szócska (1) Szombathely (1) Szörényi (1) szóvívő (1) Szovjetunió (1) Szt. Erzsébet (1) születésnap (1) támogatók (1) tandíj (1) Tanévnyitó (1) tanulás (1) tapolca (1) TÁRKI (1) Tarlós (4) Tavares jelentés (1) TEJÓISTEN (1) TEK (1) telefonlopás (1) telefonlopás new (1) tényleges életfogytiglan (1) Tereskova portrék (1) természetvédelem (1) terrorcselekmény (1) terrorista (1) TETTEK (1) Török Gábor (1) Török Vona Orbán (1) törvény (1) trafikkör hálózat (1) trafikmutyi (4) Trafikmutyiiiiiiiiiiiiiiiiiiii (1) tündérmese (1) Tusványos (1) Tusványosésutána (1) Udo jürgens (1) új középkor (1) Ukrajna (1) ultimátum (1) ünneplés (1) USA (2) V.VI.VII.VIII. kerület (1) váasztás (1) választás (6) választási mese (1) Választás 2014 (1) vallás (2) válsztás (1) Varga (1) vasárnapi nyitvatartás (1) Vekerdy (1) Veszprém (2) Vidnyánszky (2) Vienna Opera Ball (1) Vígszínház (3) Viktor (2) vitriol (1) Viviane Reding (1) vizesvb (1) zaj (1) Zánka (1) Zeneakadémia (1) Zsigó (1) Zuschlag (1) Címkefelhő

2016.04.03. 17:03 Kényszerbagoly

Gondolattal, szóval, cselekedettel

Címkék: gyalázat nővér menekülők Stigelmayer robbantóipari szakmunkás

A Katolikus Keresztény Egyházat Jézus alapította, amikor Péterre bízta, azzal a feladattal, hogy hirdesse a felebaráti szeretet hitvallását. Az utolsó vacsorán a tanítványokhoz ezekkel a szavakkal fordult: "Úgy szeressétek egymást, amint én szerettelek titeket". Máskor így tanított: "Szeresd felebarátodat, mint tenmagadat!". A történelem folyamán sokszor vádolták az egyházat azzal, hogy retrográd. Ahol emberek tevékenykednek, ott hibák, sőt bűnök is előfordulhatnak. "Sokan vannak a meghívottak, de kevesen a választottak"-idézhetőek erre is Jézus szavai. De Jézus tanítása, élete és halála soha nem szorult korrigálásra, ma is a legprogresszívebb és legszabadabb gondolatokat közvetíti az emberiségnek. Ferenc pápasága idején különös szellemi élvezetet jelent Krisztus követőinek, ahogy a karizmatikus egyházfő, közvetlen elődeire támaszkodva, megszabadítja a szervezetet a felesleges sallangoktól, hogy még tisztábban ragyogjon a Tanítás.

Ferenc, a pápa szent türelmetlenséget tanúsít, amikor a szegények, elesettek, menekülők megsegítéséről van szó. A  külsőségek hangsúlyozása helyett a lényegre figyelést ajánlja a nemzeti egyházaknak. Természetesen -ahogy Erdő Péter bíboros is hangsúlyozza- az egyház reakcióiban nem mozoghat együtt a napi politikával. De amikor a jézusi tanokat naponta megbecstelenítik, és a szájkeresztény politikusok múltidéző terveik megvalósításához használják az egyházat, akkor eljön az a pillanat, amikor a magyar klérus vezetői már nem hallgathatnának, sem a csepegtetett állami juttatások elmaradása miatti félelmükben, sem az átkosban elszenvedett sérelmeik, illetve szégyeneik (III/III) miatt. Hallgatásukkal nem legitimálhatják tovább az önkényuralmat.

468b722114ec15a9885e4d513d848635.jpgA hazai mainstream "keresztény" politikusok, félelmetesen hasonlítanak az általuk ájultan követett és visszahozni kívánt horthysta elődeikhez. Ennek bizonyítékait naponta látjuk a "szeretetteljes szegregált oktatástól" a menekültekkel szemben tanúsított dehumanizált, haszonelvű kommunikációig. De a töréspont most következett be. 

Történt ugyanis, hogy Stigelmaier Józsefné, Fidesz-KDNP képviselő viszketegséget érzett, hogy kommentelje a Nevenincs Levente facebook oldalán megjelent ocsmányságot. A szerző, a kirúgott kamionsofőr attól vált hírhedtté, hogy az autósztráda szélén gyalogló menekülőknek vezette kamionját, miközben alpári stílusban kommentálta az eseményeket. A munkavesztés -ha igaz- nem rontotta tartósan kedvét a sofőrnek, mert az önkormányzati képviselőnő által like-olt bejegyzés a következő volt: ((Mi tetszik a migránson. Válasz: A Scania féknyom)). Stigelmaier kommentje: (( Én még hátramenetet is kapcsolnék! Biztos, ami biztos!))

Stigelmaier Józsefné Veszprém önkormányzati képviselője az egyházzal kiemelkedően jó kapcsolatot tartó KDNP-t is  képviseli, szájára veszi a kereszténységet, miközben vallási értelemben gondolatban és szóban gyilkos. Életútja is nagyon izgalmas -TEK kompatibilis-  negyedszázadon keresztül robbantóipari szakmunkás volt a hadiiparban. Ezt követően átképzés után általános ápolási asszisztensként dolgozott.

Mostani megnyilvánulása alapján joggal hívhatjuk fekete angyalnak vagy a halál angyalának is (gondolatban szóban....).

Hány lépés a cselekedetig? És a Magyar Katolikus Egyház vezetőinél mikor elég  a mulasztásból? Mai bomba-hír: a hadiipari nővér elnézést kért a "rosszul sikerült viccért" (sic!), miközben a negatív médianyilvánosságot felhasználja egy kis DK-mocskolásra és a hatalommal megegyező szélsőjobboldali nézeteinek megerősítésére. 

105 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kenyszerbagoly.blog.hu/api/trackback/id/tr258555326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kiss a gondolkodó 2016.04.03. 22:05:19

Az az igazsag hogy az ilyen felhulye libsi faszfej blovolokon sem artana athajtani egy kamionnal vahy bedobni a bevandorlok koze, hatha ja egy hetig a kecske helyett hasznalhak akkor megjon az esze es nem firkal ilyen elmehaborodott baromsagokat....

n_dy 2016.04.03. 22:51:26

részvétem ... annak is, aki megismétli a posztodat...
NEM akarunk iszlamistákat!
érthető???

SMFB 2016.04.03. 23:26:27

@n_dy: migráns /= iszlamista. Érthető? Jönnek jazidy-k, kopt és ortodox keresztények, meg persze többségében muszlimok, akik nem iszlamisták. Írd inkább azt, hogy nem akarsz te itt senkit, aki nem itt született, és nem vagy hajlandó mérlegelni. És azzal mi van, aki 250kEur pénzért ide bevásárolja magát? Pláne, ha muszlim... Eh, hagyjuk, bebillent a bit, fekete-fehér, igen-nem.

megamovieboy · http://europeanphalanx.blog.hu/ 2016.04.03. 23:54:06

@SMFB: Várjál csak, nem arról volt szó, hogy tilos válogatni a migránsok között, mert az rasszizmus, meg iszlamofóbia?
Amúgy meg egyik muszlim sem iszlamista, csak amikor robbantja magát, de akkor már nem muszlim, mert az a béke vallása. :(
Szarul vannak felfegyverezve, csak nagy tömegben tudnak hatásosan támadni egy normális országot és mivel a 250k Eu-t csak kevesen tudják kifizetni, azokból nem lesz tömeg. :D

2016.04.04. 00:13:09

@Kiss a gondolkodó: Mit jelet az, hogy blov és vahy?

Tiborpapa 2016.04.04. 02:35:12

@Kiss a gondolkodó: Az ilyen ostoba seggfejeknek, mint te vagy szívesen adnék péklapáttal a tarkójukra oda és vissza. Elnézést és bocsánat és nem úgy gondoltam. Persze.

BéLóg 2016.04.04. 02:35:14

@Dr. Trejo: Eglépelés. Midnenpanos sete.
Egyébként blog és vagy. Más kérdés?

2016.04.04. 07:36:16

@SMFB: minden mohamedán megegyezik abban, hogy Allahot imádják, akinek alá kell vetnie magát MINDEN embernek (az iszlám alávetést jelent), a Koránt a tökéletes könyvnek tartják, Mohamedet a tökéletes embernek, akit mindenben követni kell. Továbbá hisznek abban, hogy amikor mindenki mohamedán lesz, amikor a saria uralkodik a világban, akkor jön el a béke. Ebben minden mohamedán megegyezik. Nekem ez nem tetszik. Ez ugyanis nem egy vallás, hanem egy totalitárius politikai ideológia. Egy vallás csak a követőire fogalmazzon meg szabályokat, akármilyen butaságban hihetnek, nem megengedhető, hogy engem, mint ateistát betérésre cagy lenyakazásra szánjanak. A keresztények már egyszer eljátszották ezt, én örülök, hogy már nem kell felnégyelés, máglyahalál terhe mellett a papok földjén robotolni, vasárnaponként misére járni. Nem kellene feladni az ateizmust, felvilágosodás eredményeit, a szekularizációt. Márpedig nagyon úgy tűnik, hogy a keresztények jó része üdvözli a mohamedán inváziót. A kereszténység szépen ki lett dobva a hatalomból, a feudális társadalomban hatalmi tényező volt, de jobbára a világi hatalom árnyékában harácsolt csak, míg el nem zavarták a hatalom közeléből (bár mostanában próbál visszaavászkodni). Az iszlám meg kimondottan a politikai hatalom megszerzésére törekvő totalitárius ideológia. Nem úgy, mint a kereszténység, ami a világi hatalom mellett akar tényező lenni! Az iszlám a világi hatalom eltörlése után egyeduralkodó akar lenni. Ez a végső cél, a dar ul-Islam.

Afrika steht an der Elbe 2016.04.04. 07:37:18

Stigelmaier Józsefné súlyos hibát követett el: elnézést kért. Libsiktől vagy libsik követelésére SOHA nem szabad elnézést kérni. Elkúrta.

Kényszerbagoly · http://kenyszerbagoly.blog.hu/ 2016.04.04. 07:48:32

@karandash: Heri Boulad egyiptomi születésű jezsuita pap, misztikus a "Szentlélek ezer arca" című művében leírja, hogy az iszlámnak négy fő ága van. Ebből egy harcos, agresszív, a többi békés.
Ahogy a keresztény tanítás is békés, sőt éppen a szeretet vallása. Aztán, hogy különböző korokban egyesek és kettesek mit műveltek/nek a nevében "az más tészta".De ennek a katolikus keresztény hithez semmi köze. Erre írtam a jézusi idézetet: hogy sokan vannak a meghívottak, de kevesen a választottak. Attól Te még nyugodtan lehetsz ateista, én tiszteletben tartom. Az is egy vallás :).

Kényszerbagoly · http://kenyszerbagoly.blog.hu/ 2016.04.04. 07:51:06

@Afrika steht an der Elbe: S. J.-né által leírt mondatot aki hajlandó rossz viccnek elfogadni, az beteg ember!

látjátok feleim szümtükkel 2016.04.04. 07:51:36

@n_dy: "NEM akarunk iszlamistákat!
érthető???"

Azért nem kell rjtunk kamionnal átmenni.

Mellesleg meg kérdezd már meg ezt a Stigelmaier Józsefné Veszprém önkormányzati képviselőt, hogy férje-ura ősei honnan csámpáztak a tiszta magyar földre?

Ja, bevándoroltak? Nemá!

Kényszerbagoly · http://kenyszerbagoly.blog.hu/ 2016.04.04. 07:55:22

@látjátok feleim szümtükkel: Nem a férje írta le az inkriminált mondatot, hanem ő. Indifferens a férje személye a témában.

2016.04.04. 07:57:42

@Kiss a gondolkodó: Aki kamionnal akar áthajtani bárkin valamilyen előítélet miatt, az semmiben sem különbözik az IÁ terroristáitól. És mint tudjuk, terroristagyanús embereknek semmi keresnivalója az országban. Tehát takarodj innen a jó büdös francba!

@n_dy: Keresztényeket sem akarunk, sőt semmilyen irányított vallást, egyházat, mert mindegyik hazugságra, félrevezetésre és az emberek átverésére épül.

Kényszerbagoly · http://kenyszerbagoly.blog.hu/ 2016.04.04. 08:09:02

@Ylim:
Első idézeteddel egyetértek,
A második bejegyzésre javaslom, olvasd el Fabiny Tamás gondolatébresztő posztját is, címe: "Ha még lesz emberi arcuk."
kotoszo.blog.hu/2016/04/03/_ha_me_lesz_emberi_arcuk

FikkFakk 2016.04.04. 08:45:21

Az az erzesem, hogy nem sokan itelik el se laszlo petrat, se ezt a kamionos akarmit.
Viktor epitget keritest, tesz ellene valamit, nepszerusege no.
Ez van, nem akar a nep bevandorlo hordakat, ennyi onvedelmi reakcio meg mukodik. Barmennyire is feszultok.

Kényszerbagoly · http://kenyszerbagoly.blog.hu/ 2016.04.04. 08:55:49

Én azért nem adom fel! Madách-csal mondom: Ember kűzdj, és bízva bizzál!
Ez teszi az embert emberré, pláne, ha komolyan gondolja hitét. Akkor nem lehetőség, hanem kötelesség ésszel harcolni a L. Petrák, S. Józsefnék és a mögöttük álló, a gyűlölet propagandájába -politikai haszonszerzés miatt- pénzt pumpáló politikusok ellen.

Lurian 2016.04.04. 09:38:58

Aki Magyarországra - a mostani keretek közé - akar "bevándorolni", az konkrétan hülye. Én a helyetekben nem félnék azoktól az óriási bevándorló hordáktól, inkább ne legyetek pöcsfejek, és bírjátok rá azt a több mint félmillió embert, hogy jöjjenek haza! Ja, hogy a saját honfitársaink is menekülnek innen? Bocsi!
Az iszlamistákkal kapcsolatban meg talán meg kéne kérdezni a franciákat, hogy minek szipolyozták ki, és destabilizálták Észak-Afrikát?
Ja, és még valami: a srácaimnak pár hete volt orrmandula műtétje, ahol az altatóorvos egy nagyon kedves bevándorló ürge volt. Nemcsak, hogy jól végezte a dolgát, de simán lenyugtatta a két síkideg gyerekemet. Aki válogatás nélkül ítél, és bélyegez meg másokat, az szimplán seggfej. Semmivel sem jobb, mint az a sok tahó, akik tapsikoltak mikor a zsidókat marhavagonokba rakták pár évtizede. Ha elítélitek a nácikat, akkor ti se váljatok azokká! Ha meg nem... Nos, akkor gratuláljatok magatoknak: Európa legalja retkeivé váltatok.

prolee 2016.04.04. 09:52:18

@Kényszerbagoly: A képviselőnő egy szar ember. Ma a magukat kereszténynek valló emberek alapszinten sem ismerik vallásuk lényegét. Az egyházak helyében kikérném magamnak, hogy szar emberek, önös érdekből műsorszolgáltató biodíszletnek használjanak a politikához, a házasságkötéshez, a keresztelőünnepséghez, meg a temetéshez.

Az iszlám viszont nem vallás, hanem vallási ideológiával alátámasztott hódító politika és kultúra szoros egysége, ami teljes mértékben idegen és ellenséges a zsidó-keresztény európai normákkal.
Az iszlám felülírja más kultúráját, tehát az iszlámot lehetetlen befogadni, maga az iszlám nem tűri a befogadást.
Az Európai környezetben muszlimként nevelt gyerekek a kettős nevelés miatt lelkileg sérülnek, ezért radikalizálódnak és ezért támadnak a környezetükre.
A muszlim gyereknek otthon muszlimnak kell lennie, annak minden magatartási (tekintélyelv, nők megítélése, étkezési és kapcsolattartási tilalmak)szabályával együtt, családon kívül pedig egy végletekig szabad és szabados társadalomban kell polgárként viselkednie, elfogadnia pl. azt, hogy az el nem döntött szexuális irányultságra külön semleges nemet kell használni, bármit megzabálnak, isznak, kefélnek, cigiznek, meztelenkednek a társaik.Ezt a szélsőséges kettősséget nem lehet lelki sérülés nélkül feldolgozni, mert az ember társadalmi/társas lény.
Emiatt helytelennek tartom a muszlimok tömeges befogadását.

Véleményem szerint a menekülteket - különösen ilyen nagyságrendben - nem a befogadással lehet a leghatékonyabban segíteni. Az idióta befogadáspolitikával nem csak Európát tesszük tönkre, hanem a menekültek millióit is.

Persze, amíg ilyen húgyagyú politikusok irányítják a sorsunkat, addig semmi jó nem várható.

Tehát én sem akarok itt muszlimokat látni, de ez nem jelenti azt, hogy a menekültek megsegítését elutasítom. Sőt. Abból a pénzből, amit a menekültek gyalogoltatására, utaztatására, elhelyezésére, hivatali ügyek intézésére, sátraik fűtésére költünk, abból helyben valamelyik görög szigeten, sokkal enyhébb éghajlaton tisztességes ellátást, egészségügyi szolgáltatást és gyerekeiknek iskolát lehetne biztosítani.Az utaztatást, a hivatalnokokat és a rendészeti feladatokat, meg a fűtést is meg lehetne spórolni.
Aki idehozza őket az rosszindulatú, hülye és számolni sem tud.

Kényszerbagoly · http://kenyszerbagoly.blog.hu/ 2016.04.04. 09:55:09

@prolee: A legjobb kétségtelenül az lenne, ha szülőföldjükön helyreállna a béke.

látjátok feleim szümtükkel 2016.04.04. 09:58:00

@Kényszerbagoly:

Miétr lenne indifference? Nem egy olyan ember a társa, akinek az ősei akárhonnan jöttek? Vagy az nem volt akkora bűn, hogy kamionnam oda vissza kéne rajtuk furikázni?
Vagy bagolynertárs rosszul teccik látni?

Lurian 2016.04.04. 09:58:13

Az előző kommentem nem jelent meg (eddig, vagy tán sosem fog), de azért leírom: aki a libsiken akar átmenni kamionnal és kereszténynek vallja magát, az gondoljon csak bele, hogy a világ egyik első (és talán leghíresebb) libsije Jézus volt...

Kényszerbagoly · http://kenyszerbagoly.blog.hu/ 2016.04.04. 10:08:15

@Lurian: Tök igazad van, de nem szükségszerű átvennünk a trollok nyelvészeti mélységeit:)). Nem tudom hol sikkadt el, bocsi.

prolee 2016.04.04. 10:09:26

www.youtube.com/watch?v=PwI_ohh66h8

Ez itt egy videó arról, milyen az európai-iszlám kettős nevelés hatása.
Rettenetesen sajnálom ezeket a fiatalokat. És nagyon tisztelem azt a rendőrt, aki kivonta a gyerekét (családját) ez alól a gettó-kényszer alól és elindult az Európába vezető úton.

prolee 2016.04.04. 10:10:15

@Lurian: Mondjuk meg is feszítették érte.....

prolee 2016.04.04. 10:20:16

@Kényszerbagoly: Vérlázítónak tartom, hogy az EU lepaktált a törökökkel, akik már lövik is a szíreket.
Görögország válságban van. Görögország földrajzi adottságainál fogva s alkalmas lenne a feladat megoldására.
Ha a menekültek ellátását Görögországban - szigeteken biztonságosan szeparálva a menekülteket egymástól is, meg Európától is - biztosítanánk, az komoly bevételi forrást jelenthetne és még jófejek, humánusak is lehetnénk, na meg a menekültügy jogszabályokat is betartanánk. Iszonyú pénzeket lehetne beletolni Görögországba, minden segélymunkás oda utazhatna pénzt keresni és béke lenne.

prolee 2016.04.04. 10:20:51

@Kényszerbagoly: De nem eléggé. Aktuális lenne, hogy tegyen már ismét egy körutat, mondjuk kezdhetné rögtön a KDNP-ben.

Kényszerbagoly · http://kenyszerbagoly.blog.hu/ 2016.04.04. 10:26:29

@prolee: átmeneti megoldásként biztos, hogy sokminden szóbajöhetne, ami a humanitárius szempontokat is figyelembe veszi. De legjobb a biztonságba való hazatérés, csak annak a lehetőségét előbb sürgősen meg kell teremteni! A világpolitikai helyzet (oroszok) pedig ezt nem teszi egyszerűvé.

Kényszerbagoly · http://kenyszerbagoly.blog.hu/ 2016.04.04. 10:29:33

@prolee: De tán elég lenne ehhez a Magyar Püspöki Kar is egy körlevéllel, vagy Erdő Péter bíboros úr. Nagyon várom. Sok esélye nincs, de a szentlélek ott fúj, ahol akar:).

2016.04.04. 10:31:57

@Lurian: aki összemossa a legálisan az EU-ban dolgozó vagy mondjuk lefejvadászott és zöldkártyával megdobott, Amerikába csábított magyart a mohamedán kerítésmászókkal, az aljasabb, mint a nácik. A német IT cégeknél dolgozó indiai, pakisztáni mérnök nem zavar senkit, amíg nem fogdos nőket. Sajnos ismertem olyan indiai kutató research fellow-t, aki doktori címe ellenére a fehér nők fogdosását ismerkedésnek tekintette. Az afrikai származású orvosommal sincs bajom. Tudomásul kell venni, hogy aki legálisan, a fehér európaiak közössége által felállított szabályokat betartva jön, az befogadtatik. Sehol a világon olyan sokszínűség, esélyegyenlőség nincs, mint a fehér ember által épített társadalmakban. Talán már kicsit öngyilkos altruizmusba hajló ez a sokszínűség hajhászás. Sokan mondják, hogy a sokszínűség érték, erősség. Pedig önmagában nem az. De jól hangzik.

Kényszerbagoly · http://kenyszerbagoly.blog.hu/ 2016.04.04. 10:41:25

@karandash: Igazad van. Mert csak azokkal a migránsokkal lehet összevetni (migráns a szó eredeti értelmében, nem az orwelli torzításban), akik gazdasági bevándorlók. Az életükért menekülő embertársainkkal nem. Nekünk persze könyebb, mert mi eu-s állampolgárok vagyunk. És azért is igazad van, mert a félmilliónál több magyar honfitársunk azért is távozott, mert elege van az itteni önkényből. Nem véletlen, hogy Kávéék fifikásan kidolgozták, hogy ne tudjanak szavazni. Végül én a szalonrasszizmust is útálom,, ami mindig egy kaptafára megy: nekem van egy rendes ismerősöm, de a másik bezzeg, na meg atöbbi..

2016.04.04. 10:43:29

@Lurian: aki összemossa a legálisan az EU-ban dolgozó vagy mondjuk lefejvadászott és zöldkártyával megdobott, Amerikába csábított magyart a mohamedán kerítésmászókkal, az aljasabb, mint a nácik. A német IT cégeknél dolgozó indiai, pakisztáni mérnök nem zavar senkit, amíg nem fogdos nőket. Sajnos ismertem olyan indiai kutató research fellow-t, aki doktori címe ellenére a fehér nők fogdosását ismerkedésnek tekintette. Az afrikai származású orvosommal sincs bajom. Tudomásul kell venni, hogy aki legálisan, a fehér európaiak közössége által felállított szabályokat betartva jön, az befogadtatik. Sehol a világon olyan sokszínűség, esélyegyenlőség nincs, mint a fehér ember által épített társadalmakban. Talán már kicsit öngyilkos altruizmusba hajló ez a sokszínűség hajhászás. Sokan mondják, hogy a sokszínűség érték, erősség. Pedig önmagában nem az. De jól hangzik. Meg kellene hagyni a fehér európai emberek közösségének azt a jogát, hogy megválogassák, hogy kikkel akarják gazdagítani a saját közösségüket. Akik lerohannak bennünket, azokat nem lehet befogadni, mondta O. Viktor. Igaza volt.

Le kellene szokni arról, hogy nácizzuk azokat, akik fenntartják a jogot arra, hogy megszűrjék kit fogadnak be a közösségükbe. Én nem láttam még sehol a világban azt, hogy egy közösség a saját érdekeit végig se gondolva befogadott volna ilyen betolakodókat.

Minél többet náciztok, annál hamarabb kopolik el ez a shaming language, vész el az éle ennek a jelzőnek. És akkor végre mindenki ki meri majd mondani, hogy a józan ész és önvédelem, önérdek-érvényesítés nevében elég volt a betolakodókból. És aki nácizik az kiírta magát a vitából, mert érvei nincsenek, csak náci kártya meg személyeskedés.

Kényszerbagoly · http://kenyszerbagoly.blog.hu/ 2016.04.04. 10:46:30

@karandash: Nem betolakodók -bár így kicsinyíteni lehet a kétségtelenül súlyos problémát-, hanem jelentős számban menekülők!!

Krisz11 2016.04.04. 11:14:20

@Lurian: "Az iszlamistákkal kapcsolatban meg talán meg kéne kérdezni a franciákat, hogy minek szipolyozták ki, és destabilizálták Észak-Afrikát? "
Tehát akkor te igazoltnak látod ezáltal a tömeggyilkosságot. Ne is védekezzenek ellene? A hiba a gondolkodásoddal abban van, hogy minél iszlámabb az ország annál jobban erősödik a terror, és ne fordítva. A leginkább iszlám szerint élő Irak, Afganisztán, vagy Jemen a legélhetetlenebb.

látjátok feleim szümtükkel 2016.04.04. 11:15:09

@karandash: "...doktori címe ellenére a fehér nők fogdosását ismerkedésnek tekintette."

Ötven évvel ezelőtt még itt ebben a csipet országban sem volt elítélendő, ha egy férfi megtapogatta a nő gömbölydebbik részeit, mert azzal azt fejezte ki, hogy jó nála a liba. Valahogy nem is volt munkehelyi erőszak, meg sértődött nő sem annyi, mint most. Ma csudálkoznak a vénlyányok, hogy a kutya sem akarja őket megdugni.
Persze egy kis érdeklődés után, amit általában a lenge öltözékükkel keltenek, rohannak a nyilvánossághoz segszuális erőszakot kiabálva, közben meg remegve várják a nagy dugót, és közben csudálkoznak, hogy ni, már vénlyányok lettek.

látjátok feleim szümtükkel 2016.04.04. 11:15:36

@karandash:

Nem emlékszem, hogy amikor anno a görög diktatúra idején befogadta Magyarország az onnan érkező politikai menekülteket, ilyen ocsmány módon nyilvánultak volna meg a magyarok, mint őnaccsága. Remélem, amikor az 56-os menekült magyarokat befogadták, a befogadók sem így beszéltek.

Krisz11 2016.04.04. 11:16:08

Kedves vakbuzgó keresztények! Mint tudjuk, nálatok báránynak (valójában birkának) lenni menő, megvalósítandó életcél. A mártíromkodás meg az értelmetlen önfeláldozás szintén. A ti dogotok, de másokat akkor sem áldozhattok fel.
Ezért azt mondom, hogy akkor magyarázzatok a migránsok beengedéséről, ha vállaljátok a felelősséget a 130 párizsi és a 34 brüsszeli áldozat életéért. Meg ha azt gondoljátok, hogy ez jól van így.

Kényszerbagoly · http://kenyszerbagoly.blog.hu/ 2016.04.04. 11:25:30

@Krisz11: Becsülöm benned, hogy Te legalább nem öltesz álkeresztény gúnyát. Amit kritizálsz, azt nem vakbuzgóságnak, hanem következetességnek hívják. A párizsi és a brüsszeli merényletet nem migránsok követték el! Az IS célja éppen az, hogy a menekülők ellen fordítsák a manipulálható közhangulatot. Nálad sikerült :(.

Lurian 2016.04.04. 11:40:10

@Kényszerbagoly: Bocsi, igazad van. Visszafogom magam. (Remélem. :-))

2016.04.04. 11:40:40

@Kényszerbagoly:

ha az ateizmus vallás, akkor a kopaszság egy hajszín. A Jézus idézetre nem vennék mérget, hogy ő mondta, lévén nem nagyon van bizonyíték arra se, hogy élt valaha illetve ha élt azonos volt-e a történelmi és bibliai Jézus. Mondhatjuk, hogy így az egész kereszténység homokra épült házhoz hasonlít. Majd keresek magas Star Trek vagy Star Wars vagy South Park idézeteket és azokat posztolom válaszként. A relevanciájuk kb ugyanakkora, mint egy bibliai okosságnak.

"az iszlámnak négy fő ága van. Ebből egy harcos, agresszív, a többi békés" - hogyne... Ami a Koránt meg Mohamed életét tekinti mintának, az nem békés. Vannak békés mohamedánok, akik nem robbantanak, csak legeltetik a kecskét, vezetik a buszt, esztergálják a széklábat. De az iszlám egy totalitárius ideológia. Elmagyarázom egy példával, hogy még te is értsd: a nácik és kommunisták közt sok volt a vérszomjas vadállat, de voltak békés emberek is, akik egyszerűen sodródtak. Ettől még a nácizmus, kommunizmus nem viselhető el, meg kellett semmisíteni. Semmi olyat pozitívumot nem értek el vagy tűztek ki célul, amit ne lehetett volna ezek nélkül a totalitárius ideológiák nélkül megvalósítani. Épültek gyárak, vízierőművek, vasutak, autópályák, tehát voltak pozitív dolgok, emberek egy része szerette, élvezte, világmagyarázatot adtak (gonosz tőkés/zsidó vs proletár/árja faj). Az iszlámban azért 1500 év alatt se volt annyi progresszió, mint mondjuk a szocialista országokban pár évtized alatt. Az iszlámnak semmi haszna, viszont egy elnyomó, agresszív totalitárius ideológia. A mohamedánoknak el kell hagyni ezt az ideológiát. A 2. vh után se hagyhatták úgy a németeket, a keleti blokkot is át kellett programozni. Ezek.se mentek, mennek könnyen, pedig pár év, évtized agymosást kell kiradírozni a fejekből. Az iszlám meg 1500 éve ivódik beléjük. Persze előtte voltak ott politeista, keresztény, zoroasztriánus, zsidó népek, akiket szépen kardélre hánytak, leigáztak. A németeknek volt mihez visszatérni kb. 15 év nácizmus után. Német felvilágosodás stb. A keleti blokk kicsit jobban elszakadt a múltjától a bolsevizmus 40-70 éve alatt. Nehéz mihez visszatérni, nincs normalitás, ezért a klerikálfasiszta Horthy-korszak iránti hamis nosztalgiát korbácsolnak fel. Képzeld el, hogy milyen vákuum lesz, ha egyszer eltörlik a vallási köntöst öltött mohamedán totalitárius ideológiát. 1500 év agymosása után mondjuk a nyugatra kerülő mohamedán persze hogy belegabalyodik mindenbe. Fájdalmas ez, de le kell számolni az iszlámmal, ahogy a nácizmussal, bolsevizmussal meg majd egyszer az észak-koreai ideológiával is. Az iszlám sajnos mindent átsző, totalitárius jellegű. Így durva lesz a mohamedán "felvilágosodás", de amíg a Koránt nem dobják a történelem szemétdombjára a Mein Kampf mellé, addig nem szabad beengedni egyet se közülük. Az amerikaiak se sok hithű bolsevikot vagy nácit fogadtak be. Először meg kellett tagadni azt az ideológiát. Egy 1500 éves terrorvallást megtagadni, kigyomlálni több generációba fog kerülni. És patakokban fog folyni a vér Európában.

2016.04.04. 11:54:03

@prolee: "Az iszlám viszont nem vallás, hanem vallási ideológiával alátámasztott hódító politika és kultúra szoros egysége, ami teljes mértékben idegen és ellenséges a zsidó-keresztény európai normákkal.
Az iszlám felülírja más kultúráját, tehát az iszlámot lehetetlen befogadni, maga az iszlám nem tűri a befogadást."

Igen, ez a lényeg. Sok vallásos keresztény azt hiszi, hogy az iszlám is egy olyan vallás, mint a kereszténység, együtt lehet élni vele. Ez súlyos tévedés.

Lurian 2016.04.04. 11:54:50

@karandash: Hülyeséget beszélsz, mégpedig azért, mert fingod sincs, hogy a "kerítésmászó" az kicsoda egyáltalán. Neked minden menekült csak iszlamista kerítésmászó, holott sok az orvos, az ügyvéd, a képzett ember. Az, hogy pár pszichopata a migránsokat használja takarónak az EU-ba való bejutásra, még nem teszi a civilek tömegeit terroristává. Mást sem csinálsz, csak összemosod a radikalizmust a menekültekkel, és az egészet nyakon öntöd OV populizmusával.

"Sehol a világon olyan sokszínűség, esélyegyenlőség nincs, mint a fehér ember által épített társadalmakban."

Muhaha! Kérdezd meg erről a romákat lécci, akik már évszázadok óta itt élnek közöttünk - a társadalom peremén! Vagy esetleg a párizsi gettókban élő huszonéves arabokat! Ők egészen biztosan alá fogják támasztani az elméletedet. A "fehér ember" által épített társadalmak a legtöbb nem fehérek által lakott területre eddig nem vittek mást csak széthúzást, káoszt, meg rombolást. Észak- vagy Dél-Afrika, Dél-Amerika, Ausztrália. Teljes kontinenseket sikerült a "fehér ember" által épített társadalmaknak tönkretennie, vagy megnyomorítania. A fagyi pedig előbb-utóbb visszanyal. És ne hidd, hogy ennek én örülök, csak éppen nincs felsőbbrendűségi komplexusom csak azért, mert fehér vagyok.

2016.04.04. 11:55:40

@Kényszerbagoly: "Nekünk persze könyebb, mert mi eu-s állampolgárok vagyunk." - érdekes, az iszlám 1500 év alatt nem tudott olyan társadalmat építeni, ahonnan ne kellene menekülni. Nem csak az amerikai beavatkozás miatt kaki a helyzet a Közel-Keleten. Sose volt béke, amikor kis szünet volt a harcokban, akkor is az iszlám totalitárius ideológiája uralt mindent. Bizony a gyarmatosításból, rabszolgatartásból is kivették a részüket a mohamedánok, pont ahogy az európai gyarmattartók. Tehát minden lehetőségük megvolt élhető országokat teremteni. Pláne az olajvagyon felfedezése óta. És csináltak egy mohamedán szövetséget az EU vagy USA mintájára, ahol a munkaerő szabadon áramlik, jogok egyenlően illetik meg az egyiptomit, pakisztánit meg a katarit, szaúdit is? Nem. Rabszolgaként tartják egymást, uralkodnak egymáson, elnyomás van még a gazdag országokban is, kerítéssel, aknamezőkkel tartják távol a mohamedán menekülteket maguktól. Az iszlám világ ennyit tudott elérni. Ha az amerikaiak, britek nem találnak olajat a fenekük alatt, akkor ma is tevekakival főznek. Nem gondolom, hogy a mohamedán "kultúra" megőrzésre érdemes, be kellene venni a nagy multikulti nyugati sokszínűségbe. Ugyanis a mohamedán ideológia pont nem hisz a sokszínűségben.

Kényszerbagoly · http://kenyszerbagoly.blog.hu/ 2016.04.04. 12:01:03

A munkavállalásra írtam, hogy nekünk könnyebb...A világ nem állandó, folytonos mozgásban van ( úton az omega felé), amit a keleti kultúráról írsz, az egyszerűen nyomokban sem igaz.

Lurian 2016.04.04. 12:02:09

@Krisz11: Senki sem gondolja, hogy ez így jól van. Kár, hogy a migránsoknak kb annyi köze volt az egészhez, mint neked. Jó, talán több, mert közöttük (is) férkőztek be ezek az állatok az EU-ba. De a terroristák döntő többsége többgenerációs francia vagy belga állampolgár volt.
Kérdés: ha egy radikális terrorista (a példa kedvéért ne legyen muszlim) ugyanazon a buszon utazik mint te (megy robbantani mondjuk), akkor te is automatikusan radikális terrorista leszel? Gondolom nem...

2016.04.04. 12:05:14

@látjátok feleim szümtükkel: az 56-os magyarokhoz semmi közöm. A nyugatiak hónapokig, sokszor évekig lágerben tartották őket, kiszűrték a kommunistákat. Ja és akit beengdtek, az nem hirdethette ám a kommunizmust, nem volt az 56-osoknak megengedve, hogy egy totalitárius ideológiát terjesszenek, hogy a befogadó országban kommunista hatalomátvételt szervezzenek. A mohamedánok meg megtartják a totalitárius terrorideológiájukat és terjesztik is nyugaton. Na ilyet mondjuk a 2. vh előtt a nácik elől menekülőknek nem néztek volna el nyugaton. Vagy egy kommunista országból menekülő embernek, hogy kommunista hatalomátvételt szervezzen új hazájában. Első a totalitárius, befogadó társadalomtól idegen ideológiák kiirtása a fejekből. És még akkor is kérdéses, hogy mit kezd a nyugat ennyi semmihez se értő, eltérő kultúrájú emberrel. Mert mondjuk egy afrikai vagy iraki keresztény is kulturálisan közelebb áll ám az afrikai vagy iraki mohamedánhoz, mint hozzám.

De hogy törölhetünk el hatékonyan egy 1500 éves, emberidegen téveszmét a fejekből? Mit nyerünk a befogadással? Egy csomó képzetlen, de szapora ellentéts kultúrájú jövevényt. Jobb lenne, ha otthon maradnának, levetnék az iszlámot és emberhez méltóan élnének.

Kényszerbagoly · http://kenyszerbagoly.blog.hu/ 2016.04.04. 12:10:54

56-ban a világ országai tárt karokkal fogadták a magyar menekülőket.Menekülők: van köztük képzett és képzetlen, okos és buta, nő, férfi és gyerek. Emberek. Az utódlásról szoló megjegyzés izléstelen. A leírtak nagy része történelem hamisítás.

Krisz11 2016.04.04. 12:12:54

@Kényszerbagoly: "A párizsi és a brüsszeli merényletet nem migránsok követték el!"
Részben mostani migránsok követték el, részben 2-3. generációs migránsok.

"Az IS célja éppen az, hogy a menekülők ellen fordítsák a manipulálható közhangulatot."
Nem, az igazi céljuk a terror és a terjeszkedés.Ennek eszköze, hogy a migránsokat a befogadó országok lakossága ellen fordítsák. Az Iszlám bevándorlóknak választaniuk kell, vagy az IS, vagy mi. A belgáknál már választottak, amikor Abdeslamot bújtatták, a rendőröket meg kővel dobálták. Ezek ellen brutálisan fel kell lépni.
Biztonságos hely pedig számtalan létezik afrikában és ázsiában is, nem kell pont ide jönniük.

@karandash:
Jézus történelmi személy, a kivégzését római iratok is említik és a talmud is beszámol róla, a rengeteg keresztény irat mellett. A vallástörténelem, mint tudomány is elismeri a létezését.

Lurian 2016.04.04. 12:13:22

@karandash: Az ugye nem gond, hogy ahogy a legtöbb vallás esetén, úgy az iszlámban is a radikálisok a hívők teljes táborának kb a fél százalékát teszik ki... Az átlag muszlim és te közötted a legfőbb különbség, hogy adott időben Mekka felé fordulva imádkozik, és neki fontos a vallás, neked meg talán nem (annyira). Ha nem így lenne, akkor a muszlim társadalmak már rég vérbe fojtották volna egymást. A jelenlegi - finoman fogalmazva - gázos helyzet nem úgy általában az iszlám miatt van, hanem a siíta-szunnita vallásháború miatt. De persze ebben is az "átlag" muszlim szív, mert őket robbantják fel a mecsetekben, lakodalmakon, piacokon, buszpályaudvarokon, vagy ahol éppen sokan összegyűlnek. És mindig az a fél százalék robbant, nem Abdul, az 50-es zöldségárus.

prolee 2016.04.04. 12:13:41

@Kényszerbagoly: Épp azért kellene belépés előtt szűrni és csak a kedvezően elbírált kérelem alapján státusszal rendelkezőket közénk engedni, hogy ne legyen fogalomzavar.
Mert ugye ma az is "menekülő", aki be sem ad kérelmet, csak itt akar lenni, törvényen kívül és kész.

2016.04.04. 12:14:30

@Lurian: a fehér kultúra, civilizáció a sokszínűség hajhászásába fullad. Nem gondolom, hogy felsőbbrendű, egyszerűen a mohamedán világ életképesebb, szaporább. Technikailag persze szinte mindent a fehér európai ember hozott létre. Ezért tudott gyarmatosítani is. Hidd el, ha az aztékok tudtak volna Európába eljutni egy technikailag fejlett gyarmatosítóként, akkor nagyon szépen kivágták volna a szívünket áldozat gyanánt. A mohamedánok gyarmatosításai, hódításai legalább olyan véresek voltak, mint az európaiakéi. Lásd India, hinduk lemészárlása. Kb 80-100 millió hinduval végeztek a mohamedánok.

Még annyit, hogy a távol-keletiek elég praktikus népek. Kérdezd meg tőlük, hogy miért nem a mohamedán elvek szerint reformálták meg a társadalmaikat. Miért a fehér európai (meg amerikai) kultúrát, politikai berendezkedést, technológiát, oktatási rendszert másolták le a japánok, kínaiak, dél-koreaiak, tajvaniak. Pedig a mohamedánokkal is volt kapcsolatuk meg a saját tradicionálus despotikus rendszereik, császárságuk is megvolt. Valahogy mégis a nyugati fehér embert akarták lemásolni, nyugati mintára szerveztek egyetemeket, nem Koránt olvasnak fel, hanem Mozartot játszanak a gyerekeik. Egy meritokrata távol-keleti társadalomban nem fogadnák be a mohamedánokat. Mert megszürik, hogy mit gogadnak be. Csak amiből hasznuk van. Nyugaton meg öngyilkos módon multikultit ünnepelnek, fizetik a segélyeket (kizsarolt váltságdíjat, jizya-t)), hogy ne balhézzanak a mohamedánok.

Lurian 2016.04.04. 12:14:32

@Krisz11: Lehet, de ezek az országok nem "az iszlám" miatt élhetetlenek, hanem a siíta-szunnita ellentétek miatt, ami egy baromság, és magához az iszlámhoz vajmi kevés köze van. Sima emberi hülyeség, sok-sok vérrel.

Kényszerbagoly · http://kenyszerbagoly.blog.hu/ 2016.04.04. 12:21:38

@prolee: Erre lettek volna a hot spotok, amiket Kávé megfúrt.

Kényszerbagoly · http://kenyszerbagoly.blog.hu/ 2016.04.04. 12:25:24

@Krisz11: Az általánosítás, "a belgáknál már választottak" óriási nagy bűn.

prolee 2016.04.04. 12:26:19

@Lurian: Nem veszed észre, hogy itt nem csak a terroristákkal van baj, hanem a kirekesztő, öngettósító párhuzamos társadalmakkal is. A muszlim gettóban nyomorgó arab nem azért él a társadalom perifériáján, mert a fehér ember kiközösíti, hanem azért mert muszlim vallási-politikai-ideológiai felfogása miatt nem illeszkedhet be a társadalomba, keresztényt nem érinthet meg, azzal nem házasodhat, stb.
Persze van, aki lazán kezeli, de azt a muszlim közösség megveti és hitehagyónak tekinti. Ami neki nagy teher.
Ezzel a kulturális kettősséggel, párhuzamossággal egyszerűen nem lehet egészséges társadalmat építeni.

prolee 2016.04.04. 12:26:31

@Lurian: Te nem érted a lényeget. Az orvos és az ügyvéd is muszlim, legfeljebb nem dzsihadista. Csak pénzeli, vagy helyeslő pillantásokkal támogatja őket. Molenbeekben sem mindenki terrorista, de azért hősnek tekinti a terroristát, bújtatja, megdobálja az őt elfogó rendőrt.
Egy terrorista muszlim pasi fia beszélt arról, hogy az apja hogyan lett vadállat. Szerinte az iszlám lényegében egy út, aminek nem mindenki ér a végére. Van, aki meg-megáll, sosem tudni, mikor megy tovább. Minél jobb muszlimmá akarsz válni, annál előrébb kell menned az úton, az út vége pedig a dzsihád.

Lurian 2016.04.04. 12:27:05

@prolee: Az embereknek már akkor sem volt több esze, mint manapság. A vicces az, hogy aki a liberalizmust gyalázza, az éppen annak köszönheti, hogy kb azt írhat le, amit csak akar, hogy a liberalizmus kialakult. Mindenki liberális, de van aki mások felé is, van aki meg csak önmaga felé.

prolee 2016.04.04. 12:27:31

@Kényszerbagoly: Azért nincs, mert (valaki, bárki) megfúrta? Ugye ezt te sem hiszed el.Egyszerűen nem volt rá egységes európai akarat. Hot-spot csak és kizárólag Görögországban értelmezhető.

Krisz11 2016.04.04. 12:28:25

@Lurian:
"Kérdés: ha egy radikális terrorista .. ugyanazon a buszon utazik mint te (megy robbantani mondjuk), akkor te is automatikusan radikális terrorista leszel? Gondolom nem..."

Akkor tehát, a fő kérdés: Ha ezer migránsból egy terrorista, akit nem tudunk kiszűrni, és később megöl majd valahány embert, akkor be kell-e engednünk ilyen áron is mind az 1000-et? Szerintem nem, inkább egyet se, de kíváncsi vagyok a véleményetekre.
Válasszunk bármilyen alternatív megoldást, béreljünk Egyiptomban tárhelyet, fizessünk érte, de ne jöjjenek be.

Kényszerbagoly · http://kenyszerbagoly.blog.hu/ 2016.04.04. 12:35:41

Bocs, a szerkesztőség technikai okok (munka) miatt szünetek, este folytatjuk:)
Minden kommentet örömmel közlünk,, csak a szélsőségesen mocskolodó, rsszista alpáriból nem kérünk. Vagyis ezért van a moderálás :(. Kis pihi mindenkinek!

Krisz11 2016.04.04. 20:57:00

@Lurian: "ezek az országok nem "az iszlám" miatt élhetetlenek, hanem a siíta-szunnita ellentétek miatt"
Pakisztánban most húsvétkor robbantottak fel egy keresztény közösséget, Egyiptomban a kopt keresztényeket terrorizálják, és minden bizonnyal a hitetlenek se számíthatnak jobb forgatókönyvre.

2016.04.04. 20:57:33

@Lurian: ma nézz rá a fehér nyugatiak által épített társadalmakra. USA: egy félig kenyai mohamedán az elnök. Zsidók vezetik már kitudja mióta a jegybankot. Az amerikai négerek legszegényebbjei is a világ négerei közt a leggazdagabb pár százalékba számítanak. Nézd meg a népesedési statisztikákat. Melyik nép, rassz, etnikum, társadalom viselte el a múltban azt, hogy lassan kusebbségbe kerül a saját országában? Az angol nyelv lassan második nyelv lesz Californiában, Texasban, Új-Mexikóban, Arizonában. Túlszaporodással, bevándorlással. Nem sok oltan ország volt eddig a világban, ahol ilyen változások mehettek végbe és nem bomlott fel az adott ország.

Egy francia banlieu-ben lakó néger vagy arab fiatal nagyságrenddel jobban él segélyből, mintha ősei földjén lakna ma is. Nem szeretem a franciákat, nem valami kedves nép, de olyan sokszínűséget engedtek elszabadulni az országukban, hogy elképesztő. Beengedték a harmadik világot, hogy részesedjenek a vívmányaikból. Nem egy sikertörténet, inkább intő jel, de azt is megtehették volna, hogy nem engedik be a harmadik világot...

Nincs ma a Földön még egy embercsoport, ami annyira nyitott, öngyűlölő, önmarcangoló, befogadó, mint a fehér ember. És valószínűleg soha nem is lesz már.

prolee 2016.04.04. 20:58:06

@Kényszerbagoly: Tárt karokkal... Az én rokonaim 17 hónapig voltak táborban. És ha elkezdtek volna kommunista szeánszokat rendezni, a Rosenberg házaspár sorsára jutottak volna.

prolee 2016.04.04. 20:58:26

@Lurian: Ezt nagyon benézted, mert én liberális vagyok. És elárulom, Európában már mindenki liberális, ezért van válságban az eszme terjesztésére szakosodott intézményrendszer. Mert ezt itt már csak túltolni lehet.

2016.04.04. 20:58:54

@Krisz11: eleve akkor se kellene beengedni, ha virágokat szedegető, beszívott, békés hippik lennének. Mert nincs rájuk szükség. Érdekes, Ausztrália megteheti, hogy nem enged be senkit. Csak aki képzett, fiatal, nyelvet beszéli és olyan munkát végez, amit ausztrál munkavállaló nem tud elvégezni.

2016.04.04. 20:59:19

@Lurian: az iszlám maga a radikalizmus, a Korán, Szíra, Hadisz a terror kézikönyvei egy középkori hadúr életét példának állítva ÉS kritizálhatatlan! Ez olyan, mintha Dzsingisz kán alapított volna egy vallást és azt változtatás nélkül átemelnénk a mai korba. A Korán ilyen. Megjegyzem az Ószövetség is ritka visszataszító dolgokat tartalmaz. A Korán és Mohamed élete a példa a mohamedánok számára, megmásíthatatlan, tökéletes. Nincs más út. Az a pár százalék radikális mohamedán pont ugyanabban hisz, mint a marokkói táskaárus. Ez a baj a vallással, hogy nincs benne erkölcsi fék. Van egy parancs, az iszlám, a saria világuralma és aki ezért küzd az mennybe jut. Az iszlám minden felhatalmazást megad az erőszakra, mert Allah akarata ez. Ez sajos az ószövetségi zsidóknál is így volt. Egy erőszakos, bosszúálló terroristen által vezetett nép volt, nem is nagyon csípték őket a Közel-Keleten. Mert nekik ígére Kánaán földjét... Allah meg a mohamedánoknak rendelte a világot. A klingonok meg a világegyetem urainak rendeltettek... Agybaj.

prolee 2016.04.04. 20:59:59

@Lurian: ha egy radikális terrorista (a példa kedvéért ne legyen muszlim) ugyanazon a buszon utazik mint te (megy robbantani mondjuk), akkor te is automatikusan radikális terrorista leszel? Gondolom nem...

Ez egy nagyon rossz kérdés.
Attól, hogy egy buszon utazunk, még nem lesz azonos az értékrendünk. Ő akkor is muszlim lesz, én meg akkor is európai leszek (nem feltétlenül keresztény). Egyébként én is lehetek terrorista, de az nem a közös busz miatt lesz, hanem azért, mert pl. valamelyik európai terrorszervezet tagja vagyok.

Szerintem fölösleges a menekültválság problémát összemosni a terrorizmussal. Ha egyetlen terrorcselekmény sem lett volna, akkor is végzetesen veszélyes egy teljesen eltérő kultúra milliós nagyságrendű befogadása.

Nem is értem, hogy miért forog minden a terror körül....

Lurian 2016.04.04. 21:00:22

@karandash: A mohamedán világ annyiban életképesebb, hogy sokkal kisebbek a szükségletei, és más értékrendszerben vizsgálja a dolgok fontosságát. Nekünk kell a szélessáv, nekik nem. Nekünk kell a Meki, nekik nem. Ésatöbbi.
Technikailag sem mindent a fehér ember hozott létre, max ügyesen csipegettünk (mint pl a japánok a II. Vilháb után). Orvostudományban pl az arabok fényévekkel előttünk jártak. Csillagászatban doszta. Matematikában is sokat tanultunk tőlük. Mi legfeljebb jobban adaptálódtunk anno, és hamarabb vettük észre, hogy a vallásnak nem kell mindenbe beleszólnia. Most meg ők adaptálódnak jobban. (Főleg Kína.)
Egyébként véleményem szerint döntően a rohadtjó, nyomulós nyugati marketing az oka, hogy ennyire nagy a hatásunk keleten mostanság. Semmi több. De ha jól megnézed, akkor pl Japánban sem veszik át tisztán a nyugati dolgokat, hanem módosítják a saját ízviláguk szerint. Sőt, ha így nézem, nem is értem, hogy mitől féltek ti itt egyáltalán. A nyugatnak sokkal nagyobb a kultúrális befolyása keleten, mint viszont. Előbb fog mekibe járni az a migráns, mint, hogy áttérítse a nyugati szomszédot az iszlámra.

Lurian 2016.04.04. 21:00:50

@prolee: Senki sem AKAR gettóban élni, ezt ne felejtsük el. Öngettósítás? Mintha a gettó valami hobbi lenne.
Ha egy arab fiatalnak - pl a franciáknál - van lehetősége tanulni, jó munkát szerezni, keveredni francia fiatalokkal - ahol nem a kirekesztéssel találkozik -, akkor az a fiatal nagy valószínűséggel a korosztályához tartozó srácokkal fog lógni, közéjük akar majd beilleszkedni, olyan ruhákat akar hordani, mint ők, olyan zenéket fog hallgatni, ésatöbbi. Ha pedig a családja ellenzi, akkor majd lázadni fog. Ez a fiatal elsősorban fiatal lesz, akit szeretnek és megbecsülnek, és csak másod- (harmad-, ötöd-) sorban lesz arab. Ez sima pszichológia. A gond az, hogy az esetek nem kis százalékában az elfogadás, és a lehetőségek hiányoznak. Ettől lesz a frusztráció, a befolyásolhatóság, a társadalommal szembeni ellenállás. Ezt az egészet egyelőre még nem lehet általános problémaként kezelni, mert az a néhány radikális fiatal százezred része sincs a valós tömegeknek. Egyenként, emberenként kell a dolgot vizsgálni, és megnézni, hogy kiből, miért lesz pl gyilkos, vagy terrorista. (Pl. hány hülyegyerek is indult el, és csatlakozott az IS-hez Európából? Hát jó sok.) Állítólag Hitler azért utálta a zsidókat, mert az anyját egy zsidó orvos félrekezelte, és ezért meghalt. Ergo, ha anno az az orvos megmenti, akkor nincsenek a deportálások? Meglehet. Pedig Hitler csak egy volt a sokmillió németből (osztrákból), és mégis mennyi kárt okozott.

Lurian 2016.04.04. 21:01:16

@prolee: Miből gondolod, hogy az orvos és az ügyvéd "pénzeli" a dzsihádot? Van egy ködös feltételezésed, aminek a valóságalapja finoman szólva is kérdéses. Persze, biztosan vannak páran, de te most simán általánosítasz. Molenbeekben pedig nem bárki, vagy mindenki bújtatta a terroristákat. Voltak safe house-ok, ahol meghúzhatták magukat. Egy szervezett rendszerről beszélünk, de ennek nem volt tagja Molenbeek teljes muszlim lakossága. Kíváncsi vagyok, hogy a molenbeekiek hány százaléka támogatta/ ítélte el a történteket? Jó lenne tudni.

"Szerinte az iszlám lényegében egy út, aminek nem mindenki ér a végére."

És itt a lényeg: "szerinte". Muszlim hitszónokok (a nem radikális fajta) úton-útfélen hangoztatják, hogy az iszlám nem arról szól, hogy civileket fejezünk le, és ártatlanokat gyilkolászunk. Az iszlám "út vége" pedig rohadtul nem a dzsihád.

Lurian 2016.04.04. 21:01:42

@Krisz11: A gond nem a beengedéssel van, hanem a szűrés hiányával/ amatőrizmusával. Ha ezer migránsból egy terrorista (ami ugye tárgyi tévedés jelenleg, hiszen mindegyik támadó nyugati demokráciák polgára volt), akkor a megoldás, hogy azt az egyet megpróbáljuk kiszűrni, az igaziakat pedig továbbengedni, és legalább adott ideig biztosítani a biztonságukat.
Egyébként az EU azt (is) elcseszi, hogy csak Törökországgal tárgyal pufferzónák kialakításáról, és nem több állammal egyszerre. Így Törökország lazán zsarolja az EU-t, és annyit kér, amennyit csak akar.
Mellesleg a menekültek nagyobbik része rohadtul nem akar az EU-ba jönni. Amint normalizálódik a helyzet, haza akarnak térni, ezért inkább pl Szíriához közelebb eső területeken próbálják kibekkelni a konfliktust.

prolee 2016.04.04. 21:04:13

@Krisz11: Én még azon a kérdésen sem tudtam túljutni, hogy tulajdonképpen ki a menekült a jelen helyzetben?

Szíriában mindenki mindenkivel harcol, a Daesh harcosát az An-Nuszra üldözi és fordítva, mit is akarnak a kurdok és robbantgató szervezeteik, de EU tagállam és Oroszország is bombáz, mindenki maga dönti el, hogy kit tekint terrorszervezetnek és kit tekint legitim vezetőnek, illetve diktátornak.
A szír nép feje fölött nyíltan üzengetnek, hogy ki nem lehet a vezetőjük. Mintha ez teljesen normális dolog lenne.
Lényegében valamiféle polgárháborúnak álcázott, hadüzenet nélküli háború folyik.
Na, most azt nehezen tudom elképzelni, hogy ha a szovjet hadsereg maga előtt hajtott volna két-hárommillió orosz fiatal férfit, nőt és gyereket, azokat a franciák, vagy az angolok a II. Világháborúban menekülteknek tekintették volna...
Vagy ha '56-ban (ami azért egy tisztán értelmezhető szembenállás volt) kétszázezer helyett kétmillió magyar indult volna neki.

eßemfaßom meg áll 2016.04.04. 21:04:31

index.hu/belfold/2016/04/04/magyarorszag_xenofobia_tarki_kutatas_menekultvalsag/

"Magyarország az Európai Unión belül azok közé az országok közé tartozik, ahol a többség támogatja az EU-n kívüli országokból érkező illegális bevándorlás visszaszorítását – írja a 2015 májusi Eurobarométer felmérését is használó tanulmány. A kérdésről az EU-s országok lakosságának többsége, az Eurobarométer szerint a megkérdezettek mintegy 85 százaléka így gondolkodik"

eßemfaßom meg áll 2016.04.04. 21:04:42

@Kényszerbagoly: "56-ban a világ országai tárt karokkal fogadták a magyar menekülőket"

A magyar menekülök azonos kultúrából érkeztek és alávetették magukat a befogadó országok törvényeinek.

eßemfaßom meg áll 2016.04.04. 21:05:15

@Kényszerbagoly: " @karandash: konyvar.hu/henri-boulad/az-iszlam/ "

kereszteny.mandiner.hu/cikk/20140721_henri_boulad_sj_europa_nem_veheti_magara_a_vilag_osszes_bajat

"Európa nem engedheti be ajtaján a világ összes nyomorúságát. Ha megteszi, össze fog omlani. Sőt, Európa épp összeomlóban van. Európa nem tud befogadni több embert, még humanitárius indokok alapján sem. Akik Európába érkeznek, elutasítják, hogy integrálódjanak. Szerintem akik nem hajlandóak integrálódni és meg akarják változtatni Európát, azokat haza kell küldeni. "

Larry Silverstein 2016.04.04. 21:05:51

Még mindig nem hatnak meg a migráncsok.

2016.04.04. 21:06:06

"A szerző, a kirúgott kamionsofőr attól vált hírhedtté, hogy az autósztráda szélén gyalogló menekülőknek vezette kamionját"

"Menekülöknek."

Hazudtunk éjjel-nappal.

2016.04.04. 21:06:40

@Kényszerbagoly: A milyennek kellene lenni és hogy milyen valójában az összes keresztény egyház, az egy külön történet. A kereszténység kapott esélyt. Több mint másfél évezrede lett volna olyanná válni, amilyennek Jézus akarhatta. De a poklot hozta el Európára.
Amíg csak egyetlen olyan kereszény is létezik, aki mások kínhalálát akarja, addig a kereszténység kudarcot vallott, hiszen akkor kiderül, hgoy a keresztények sem különbek és innentől haszontalan az egész ökörködés.

2016.04.04. 21:06:57

@Krisz11: Ha egy magyar lop netán embert öl, akkor a többi magyar is bűnöző és sittre az összessel?

Kényszerbagoly · http://kenyszerbagoly.blog.hu/ 2016.04.04. 21:12:06

@Ylim: Egyoldalú beállítás, mennyi jót is hozott. És mi az a kétezer év a végtelenhez képest. Az jézus egyházát is el lehet torzítani ideig-óráig, erre utaltam a posztban. (sokan vannak...)Ne keverjük össze a szájkeresztényt, azzal aki megpróbál úgy is élni, ahogy Jézus tanította. Abban meg nem találsz fogást :)

Kényszerbagoly · http://kenyszerbagoly.blog.hu/ 2016.04.04. 21:15:41

@eßemfaßom meg áll: Ismerem,
"Szerintem akik nem hajlandóak integrálódni és meg akarják változtatni Európát, azokat haza kell küldeni."Ebben van igazság. Persze a történelem nem statikus, hanem dinamikus. Hol van a római birodalom?

Kényszerbagoly · http://kenyszerbagoly.blog.hu/ 2016.04.04. 21:17:30

@prolee: Aztán mi lett velük? Nem kaptak a befogadó, vagy átmeneti államtól enni, inni 39 fokos melegben? Utaztatták őket szóréból? Volt hol pisilni, kakilni?

Kényszerbagoly · http://kenyszerbagoly.blog.hu/ 2016.04.04. 21:20:08

@prolee: De igen, az EU demokratikusan működik. Egy államfői vétó is elég. Kávé belpolitikai játszmái miatt kényszerült Ausztria és németország sürgős - később átmenetinek bizonyult- intézkedésekre.

Lurian 2016.04.05. 21:24:42

@Kényszerbagoly: Hahó! Most szünet van és azért nincs frissítés, vagy leálltunk a vitával? :-)

2016.04.05. 21:27:23

@Kényszerbagoly: "Persze a történelem nem statikus, hanem dinamikus. Hol van a római birodalom?" - így van, a történelem dinamikus. Alakítható. A rómaiak, ha módjuk lett volna ellenállni, akkor nem oldódik fel a birodalom. Ha Bizánc nem vész el, akkor ma Törökország, Szíria valószínűleg még mindig keresztény. Ha valaki agyonlövi Sztálint amíg csak kiugrott papként bankokat rabolt, akkor kevesebb ember hal bele a kommunizmusba. Ha az indiánoknak fejlettebb a technológiájuk, akkor talán ők fedezik fel Európát és gyarmatosítják. A történelem dinamikus. És nem kell feltett kézzel elviselni, sodródni benne, lehet alakítani. Nem gondolom, hogy a teljes társadalmat kiherélő szépelgő, álhumanista ideológiával (Ferenc pápa féle szélsőbalos kereszténység) kellene mérgezni az európaiakat. Mert az ilyen önfeladás, a változás feltett kézzel való elfogadása öngyilkosság történelmi léptékben. Álerkölcsi, hipokrita érvek sorjáznak, hogy miért kell befogadni sok-sok millió olyan embert, akik a saját otthonukban, hazájukban olyan viszonyokat hoztak létre 1500 év alatt, amibe mi nem akarunk kerülni. Európa nem véletlenül olyan élhető, amilyen. Egyiptom és Pakisztán sem véletlenül olyan putri, Iránban szépen fejlesztik az atomprogramot, átveszik a nyugati technológiát és kombinálják a vallási fanatizmussal. Eddig a történelemben nem nagyon volt olyan civilizáció, ami így feladta volna a pozícióit, mint az európai. Ez a hippi kereszténység egyik nagyon rossz hatása. Többek közt ezért is vagyok ateista. Én a nyugatot nyugatinak szeretem, ahol most élek ott Európára a civilizáció fellegváraként, a követendő példaként tekintenek, pedig van egy több ezer éves kultúrájuk. És talán nem szentségtörés, ha azt kívánom, hogy a mohamedán világ és Afrika is szabaduljon meg a vallástól, teremtsenek jólétet, uralkodjon a józan ész, fejezzék be a mértéktelen szaporodást. Hiszem, hogy az európai civilizáció példaként szolgálhat másoknak is. Nem véletlen, hogy ahol élhető társadalmakat látsz, azok mind az antik római államszervezetet, a felvilágosodás eszméit követik. A modern liberális államelmélet nem a kínai császárság, oszmán birodalom, hindu maharadzsák államai vagy a totalitárius iszlám politikai ideológia mintáját követi. Vajon miért? Vajon miért nem akarunk úgy élni, mint azok a civilizációk? Csak nem azért mert jobb az európai modell? Inkább valósítsanak meg a mohamedánok egy európai mintájú szekuláris liberális államot otthon. Ehhez kell nekik tanácsokat adni, meg hogy elvessék a vallást végleg. Bár sajnos még nyugaton is túl erős a kereszténység, lenne mit eltakarítani a nyugatiaknak is.

Lurian 2016.04.05. 21:27:59

@prolee: Azért is forog minden a terror körül, mert abból lehet politikai tőkét kovácsolni, azzal a legegyszerűbb megosztani az embereket, mert az hangos, látványos és véres. Az átlag jobboldali politikusnak mind a menekültkérdés félrekezelése, mind a terrortámadások úgy kellettek, mint egy falat kenyér. És ez után adja magát a példám is. Mármint a buszos. A közvélemény jó része ugyanis kb minden menekültet terroristaként kezel, függetlenül az indulási pontjától, a korától, az anyagi helyzetétől, az iskolázottságától, mindentől. Magyarán nem azt nézik, hogy ki van a buszon, hanem a buszt. Ékes példa erre a KDNP-s ribanc, a pszichopata kamionsofőr, a menekülteket elvinni akarókat megfenyegető magyar faszfej, a gyerekével menekülő apát felrúgó magyar "újságíró", a menekültekre tüzet nyitni akaró német "politikusnő", és mind-mind a velük egyetértő arrogáns barom.
Persze lehet, hogy a KDNP-s ribanc előbb elkérte volna az útlevelet, hogy megnézze valóban háborús övezetből jöttek-e? A kamionos dudált volna, hogy csak a gazdasági bevándorlókat üsse el. A fenyegetőző rohadék tudta, hogy az út mellett kullogó család fejére bombamellény van kötve és valójában csak az utazóközönség testi épségét akarta megóvni. Az "újságírónő" idejekorán észlelte, hogy az apa fia majd jó 20 év múlva kiirt egy diszkónyi hitetlent. A német "radikális" p.csa pedig úgy adta volna ki a sortűz parancsot, hogy a katonák kizárólag a terroristákat kaszálják le.
Vagy nem.

Lurian 2016.04.05. 21:28:05

@karandash: Ahogy nincs egységes keresztény vallás, úgy az iszlám sem egységes. Persze, az alapok adottak, de bizonyos ágak radikalizálódnak, az "átlag" viszont nem. A muzulmánok döntő többsége nem terrorista. A feszültséget mindig felülről szítják. Lassan kb mindenhova beírom: olvasd el "Az iszlamista főnix" c. könyvet Loretta Napoleonitól. Az IS felemelkedéséről szól, illetve a valós háttérről. Érdekes olvasmány, bár talán nem is lesz benne semmi meglepő.
A magam részéről pedig a vallásokat - természetükből adódóan is - elég károsnak találom, mert a megosztáson kívül kb semmire sem jók. Nyilván a hit az más kategória.

Lurian 2016.04.05. 21:28:54

@prolee: Ezzel azért picit vitatkoznék. Európában ugyan erős a liberlaizmus, de nem az egyetlen létező dolog. Tessék:

index.hu/belfold/2016/04/04/magyarorszag_xenofobia_tarki_kutatas_menekultvalsag/

És ez van mostanság minden európai országban. Ha neked ebből a túltolt liberalizmus jön le, akkor nyilván az is van.
Szerintem manapság a "liberalizmussal" túl sok mindent azonosítanak, fenntartások, vagy gondolkodás nélkül. A legtutibb bűnbak, mert bárkire ráhúzható. Olyan, mint lehazaárulózni valakit manapság. Sima szófordulat.

Lurian 2016.04.05. 21:29:20

@karandash: Valóban, félig kenyai, meg amúgy félig ír. Kérdés, hogy a felmenőit választották-e meg elnöknek, vagy Obamát? Kérdés, hogy a bőrszíne befolyásolja-e a kvalitásait, vagy inkább az egyebek? (Mellesleg nem annyira jó elnök, mint várták.) Zsidók vezetik a jegybankot. Igen, mert a legtöbb bankot a világban zsidók vezetik. Ehhez értenek, ebben jók. És? A vegasi kaszinók jó része meg indián befolyás alatt van.
Alapjában véve az USA rendszere működik. Ha bármi betesz majd neki, az a túlfogyasztás és a kínai hitelek lesznek, nem a nyitottsága. Az USA a bőrszínre való tekintet nélküli agyelszívással csak jól járt. Ők a nyitottságukat kemény dollárokra tudták váltani. (Mert ugye ha informatikai szaktekintély vagy, 2 héten belül kapsz letelepedési engedélyt is.)

"Egy francia banlieu-ben lakó néger vagy arab fiatal nagyságrenddel jobban él segélyből, mintha ősei földjén lakna ma is."

Csak azt felejted el, hogy a viszonyítási alap egy többgenerációs, Franciaországban élő arab fiatal számára nem Afrika lesz, hanem a közvetlen környezete és a társadalom, amiben él. Ez kb olyan, mintha egy rabszolga felmenőkkel rendelkező, amerikai fekete fiatalnak azt mondanád, hogy ne akarjon egyetemre menni, hiszen a gettó nagyságrendekkel jobb hely, mint egy ültetvény.

Ja, és a franciák nem "beengedték" a melósokat a harmadik világból. Kellett az olcsó munkaerő azokra a melókra, amikre az átlag francia csak köpött volna. Ugyanez van a UK-ben, az USA-ban, de tán az sem véletlen, hogy a félmillió mostanság kivándorolt magyar sem éppen az álommelóikban dolgozik. (Ja, és az USA példához: az USA gazdasága eléggé megroppanna, ha egyszer csak eltűnne a rengeteg mexikói bevándorló adta olcsó munkaerő.)

Lurian 2016.04.05. 21:29:25

@Krisz11: Az írországi protestáns-katolikus ellentét megvan? A Sinn Féin most is aktív, max éppen nem robbantgat. Azt hiszed, hogy a terrorizmus arab találmány? Vagy éppen a vallási alapon működő terrorizmus? Ez emberi primitivizmus és aljasság. Turisták milliói nyaraltak évtizedekig Egyiptomban gond nélkül, erre tavaly 2-3 fegyveres halomra lőtt egy rakatot az egyik szállodában. Ebből nem az következik, hogy az egyiptomiak utálják a keresztény turistákat, hanem, hogy egy szálloda könnyen támadható, egyszerű célpont, ami nagy nyilvánosságot is biztosít. (Amúgy az elsődleges cél amúgy sem feltétlenül a gyilkolás, sokkal inkább az erőfitogtatás.)

látjátok feleim szümtükkel 2016.04.09. 13:38:43

@karandash: "Az iszlámban azért 1500 év alatt se volt annyi progresszió, mint mondjuk a szocialista országokban pár évtized alatt."

Ezt azért elég merész dolog így kinyilatkozni, mert az iszlámban is voltak és vannak tudós, okos, a világot előre forgató emberek. Pl. a matematika, csillagászat terén.
Azt sem kell figyelmen kívül hagyni, hogy az iszlám a Föld olyan részén terjedt el, amely az emberiség megélhetését szüküsebben tudja biztosítani, mint pl. Európa, Amerika, Eurázsia egyes részei. Egyértelmű, hogy a túlszaporodás kirajzáshoz vezet. Talán a magyar fiatalság kirajzását is lehet ekként értelmezni, mert sajnos kis országunk nem tud nekik megélhetést biztosítani. Még szűköset sem, legfeljebb közmunkát.

BéLóg 2016.04.17. 22:25:01

A sok barom ateista azt hiszi, de legalábbis sulykolja, hogy a "keresztény Európa" az az, ha az emberek templomba járnak meg imádkoznak és hisznek Jézus Krisztus feltámadásában.

Miközben a keresztény Európa kábé annyi, hogy:
Együtt utazhatsz, beszélhetsz, szórakozhatsz, szerelmeskedhetsz nőkkel, akik nincsenek megcsonkítva és olyannak öltöznek aminek csak akarnak és azt csinálnak amihez csak kedvük van.
Megünnepelheted a Karácsonyt karácsonyfával és Húsvétot akár a nyuszival, Pünkösdkor nem kell dolgoznod és Halottak napján sem.
Képeket festhetsz és nézegethetsz, szobrokat csodálhatsz, ami lehet akár meztelen is, bármit megnézhetsz a moziban, azt olvasol vagy írsz amit csak akarsz és olyan kultúrát élvezel amilyenhez éppen kedved van. Bármit tanulhatsz és kutathatsz.
Ehetsz, ihatsz amit akarsz, disznót és skorpiót meg rántott tücsköt, fókaorrot és rozmárfület, aztán sört, bort és pálinkát, kokakólát meg akármit.
Nem kötelező templomba menned és imádkoznod, sőt nem kötelező a vallásosaknak adót fizetned. Egyenlő vagy a jog szerint az igazságszolgáltatás előtt a másikkal, bárkit feleségül vehetsz/férjnek választhatsz, hívőt, hitetlent.
Szabadon lehetsz leszbikus, bi- és homoszexuális, transznemű, emiatt nem bánthatnak, nem rekeszthetnek ki és nem alázhatnak meg.
Imádhatod Istent, Jézust, a Spagettiszörnyet, Jahvét, de még Allahot is, lehetsz mormon, sintoista, buddhista, vuduhívő de akár sátánista is. De főleg jogod van mindezeket következmények nélkül tagadni vagy gúnyt űzni belőlük, kipellengérezni, kritizálni, nevetségessé tenni, lejáratni, ami neked éppen tetszik.

Biztosan van még jó pár dolog, amrelyik a KERESZTÉNY kultúrából nőtt és fejlődött ki itt Európában. Talán akad más is újabb ötletekkel. Egy biztos: A fentiek közül SEMMIT nem tarthatunk meg abban a pillanatban, ahogy iszlám alávetettség alá kerülünk.
Szóval lehet gondolkodni.

Az emberi szervezet simán elvan akár egymillió gonoszkókusz bacilussal, legfeljebb többet köpködi a nyálkát és több gyógyteát iszik, mézet eszik. Gyógyszerrel pedig gondolom a következő nagyságrenddel is elvan. De semmi nem menti meg az életét, ha ezek a gonoszkókuszok egy KRITIKUS TÖMEGET átlépnek. Akinek füle van a hallásra, talán megérti és elhiszi nekem.

Aki meg azt írja, hogy a keresztények támogatják a migráncsok betelepülését, az egyszerűen sötéthülye!

BéLóg 2016.04.17. 22:25:07

Kórházba' kerültél vagy valami történt, hogy leállt az "előzetes moderáció" és nem tudok beírni semmit?

Kényszerbagoly · http://kenyszerbagoly.blog.hu/ 2016.04.17. 22:29:39

@BéLóg: Bizony! keresztény Európa nincs, csak európai keresztények. És aki kereszténynek vallja magát, és nem Jézus tanítását követi az csaló gazember. "Sokan vannak a meghívottak, de kevesen a választottak". Aztán, hogy a szájkeresztények mivel alázzák a kereszténységet és Jézust, az más kérdés. Bő táeháza van ennek a történelemben akár egyházon belül, akár kívül.
süti beállítások módosítása