HTML

A blogról

A mai magyar politika tragikomédia, dráma és vígjáték egyszerre, mintha egy klasszikus színpadi szerző tolla megcsúszott volna egy részeg éjszakán.

Címkék

"békemenet" (1) 007-209 (1) 17 bekasznizott facebookos (1) 2014 (1) 2016.03.15. (1) 444.hu (1) 50 (1) 62 év (1) ; (1) Abcúg (1) abortusz (1) Áder (2) Áder János (1) alaptörvény (1) Alföldi (1) alkirály (1) alkotmány (3) Alkotmánybíróság (1) alkotmánybíróság (1) alkotmány 4.0 (2) alku (1) állásfoglalás (1) állatkert (1) árvíz (2) Aszófő (1) átalakítás (1) átláthatóság (1) atomenergia (2) Attraction árnyszínház (1) Avilai Nagy Szent Teréz-plébánia (1) az állatorvosi ló esete (1) A bajnok (1) a fidesz-éra vesztesei (1) A göbölyjárási juhász (1) a miskolci műgyűjtő dr (1) Baja (2) Bakondi (1) Balázs (2) Balázs Péter (1) balettintézet (1) Balog (4) Balogh (1) Balogi törvénymódosítás (1) bántalmazás (1) Barsiné Pataky Etelka (1) Bayer (1) békafeneke (1) békemenet (3) Békemenet (1) belátás (1) Belvárosi Polgári Szalon (1) Bern (1) bevándorlók (1) Bild interjú (1) bírók (1) biztonság (1) Bjørn Engesland (1) blaszfémia (1) Bokros (1) Brüsszel és a fél világ (1) bukott diák (1) Bulinegyedek (1) CHH (1) Christoph Schönborn (1) cigányok Ferenc pápa (1) cigányság (1) Cink (1) civilek (1) civil honvédő hadsereg (1) Clinton (2) Conchita Wurst (1) csak a szél (1) családfakutatás (1) Csányi (2) CSAPÓ VIRÁG (1) Cseppkő utcai gyermekotthon (1) Csíki Sör (1) cukrász (1) Debrecen (1) Debreceni Ítélótábla (1) december 23 (1) Demján (1) demokrácia (1) demokratikus ellenzék (4) diákok (2) diáktüntetések (1) DK MSZP (1) DNSvizsgálat (1) dohányzás (1) dresszkód (1) drónok (1) duma (1) Dunaújváros (1) EB biztos (1) egészségügy (2) Egyenes beszéd (1) Egyenes Beszéd (2) egyenjogúság Magyarország-2015 (1) Egyesület (1) egyetemisták (1) egyház (1) egyházak (1) éjszakai felállítás (1) életpálya (1) ellenzék (2) ellenzéki győzelem (1) elveszíti közvagyon-jellegét (1) Emberi Jogok Európai Bírósága (1) emlékmű (1) EMMI (4) érdemek (1) eredménytelen pályázatok (1) ereklye (1) erkölcsi kötelesség (1) ESU (1) Eszenyi (1) Eszenyi Enikő (1) ET (1) EU (1) europa (1) Európai Parlament (1) Európai Unió (2) EU Bizottság (1) Évértékelő (2) Fábry és a disznóság (1) fajok (1) falopás (1) Falus (1) fapados (1) fékek és ellensúlyok (1) feketeruhás nővér (1) Fekete György (1) Felcsút (1) Ferenc (1) Ferenc a pápa (1) Ferenc nem tudja (1) Ferenc pápa (3) Fernc (1) Fidesz (1) FIDESZ 25. szülinap (1) FIFA (1) Florida (1) foci (3) fogyatékos emberek (1) Földi interjú (1) Főpolgármester (1) Fővárosi parkolási rendelet (1) Frizbi (1) Gánt (1) Gavra (1) gazdaság (1) gazdaságpolitika (1) germán diákok (1) gyalázat (1) gyermekjogok (1) gyűlöletkeltés (1) Gyurcsány (1) Gyurcsánynak (1) HaHa (1) hajléktalanok (1) hajléktalan emberek (1) halálbüntetés (1) halálos baleset (1) Hányásturizmus (1) Harald (1) Harrach (1) hatalom (1) hazaszeretet (1) házi betegellátás (1) házszabály (1) hazugság (2) Hende (1) Henri Boulad (1) hepatitis járvány (1) Hermann Ottó népe (1) hétvégi nyitvatartás (1) hiba (1) HírTV-blamázs (1) hit (1) hit! (1) Hófúvás (1) HöK (1) holló (1) honi kultúra (1) Horn Gyula (1) Hosszú Katinka (1) HOT magazin (1) Húsvét (2) ifjúság (1) igazgató (1) igazság (1) igazságszolgáltatás (1) III/III (1) Il taborro (1) IMF (2) interjúk (1) ítélet (1) ius cogens (1) ivóvíz (1) izraeli (1) Janukovics (1) járványveszély (2) játékteszt (1) Jenei (1) Jeszenszky (2) Jeszenszky kontra Jeszenszky (1) Jézus (1) jön-megy (1) jövőkép (1) Juhász Péter (1) Kálmán Olga (3) kálvária (1) kamera (1) kanturizmus (1) Kaposvár (1) Karácsony (1) karmelita kolostor (1) katasztrófa (1) katonaság (1) Kávé (3) Kecel (1) Kedves Vezető (1) kényszermunka (1) képviselők (1) Kerényi (1) keresztény (1) keresztény-hit (1) kereszténység (1) keretszámok (1) Kész (1) két nap (1) két tüntetés (1) kinevezés (1) kinevezési gyakorlat (1) király (1) Kisjeszen (1) Kisnagyember (1) Kiss-Rigó (1) kisvasút (1) kitüntetések (1) Klub Rádió (1) kockárda (1) kokárdabáró (1) Köln (1) kongresszus (1) konteó (1) könyvtár (1) Kormányváltók (1) Korrupció (1) Kósa (1) kötelező énekóra (1) kövér (1) Kövér (1) Közélet (3) közélet (59) középiskolások (1) Közfelháborodás Napja (1) Kozma atya (1) közszolgák (1) köztársasági menet (1) küllföldi munkavállalók (1) kultúra (1) Kultúra (1) Kumin Ferenc (1) Kuncze (1) L. Simon (1) Labdarúgás (1) Lázár (6) legénybúcsú (1) légiflotta (1) lelkész (1) Lendvai utca (1) lengyelek (1) levél (1) Liget fakivágás (1) listázás (1) LMP (2) Lövétei István (1) lyobbik győzelem (1) magyar (1) Magyar katolikus Egyház (1) Magyar Művészeti Akadémia (1) Magyar Országgyűlés (1) magyar úszószövetség (1) Malév (1) március 15 (1) Március 15 (1) Martin Luther King (1) második menet (1) Matolcsy (2) McCain (1) Medgyessy (1) média (1) médiakapituláció (1) meghallgatás (1) megújuló energia (1) Mellár (1) méltóan (1) mélyszegénység (1) Menekülők (1) menekülők (3) Menekülők CÖF (1) Menekülők Sólyom (1) menekültek (1) mentő (1) Merkel (1) mérnöki kamara (1) migráns (1) Mikola (1) MNB (2) Molnár (1) Momentum (1) Morricone (1) MSZP elnökválasztás (1) MSZP székház (1) MTA (1) MTI (1) Mutyiország (1) MVSZ (1) Nagyjeszen (1) Nagy et Kiss Dávid (1) nanoprofesszor (1) Navracsics (4) NEFMI (1) nemcsakneki (1) Nemzeti-Burgtheater (1) nemzeti a dohánybolt is (1) Nemzeti Színház (2) nem pályázik (1) népszámlálás (1) netadó (2) netadó+? (1) ne arra figyeljenek (1) Nobel-békedíj (1) női politikusok (1) Norvégia (1) Norvég Alap (1) nővér (1) Obama (2) Ökotárs Alapítvány (1) okt. 23 (1) oktatásügy 2016 (1) Oktober 23 (1) ombudsman (1) önkormányzati választások (1) online media (1) Orbán (9) orbán (1) orbánesküvö (1) Orbán Viktor (1) Origo.hu (1) Örömóda (1) országgyűlés (1) összefogás (3) ÖSSZEFOGÁS (1) Ózd (1) Paks (3) Pályázat (1) pályázat (1) Pápaválasztás (1) pápaválasztás (1) paradigmaváltás (1) pártok (2) pedagógusok (1) pengésdrót (1) Pilatus (1) Pinocchio (1) Pintér (1) plágium (1) pluszegy (1) politika (47) Politikai kőr és kórkép (1) PR (1) predikáció (1) Pride (1) puccs (1) Putyin (2) Rák (1) rasszizmus (1) regisztráció (1) relaxáció (1) rend (1) rendelet (1) rendeleti kormányzás (1) rendőri védelem (1) Réthelyi (1) rezsi-rizsa (1) rezsicsökkentés (1) robbantóipari szakmunkás (1) röghözkötés (1) román (1) roma gyerekek (1) Róna Péter (1) Röszke egy újrajátszott kisérlet (1) RTL Klub Híradó (1) sajtószabadság (1) sajtós kóla á la Havasi (1) Salamon (1) Salgótarján (1) sátán (1) savasbácsi (1) schiffer (1) Schiffer (2) Semjén (1) semmire se! (1) Simicska (1) Sólyom (5) Soros (1) Stan and Pan (1) Stigelmayer (1) Strasbourg (1) sunnyogási törvény (1) Svájci támogatás (1) Svédország (1) Szabadság-díj (1) Szabó Máté (1) Szájkeresztények (1) számmisztika (1) számtan (1) szavazás 2014 (1) százasok (1) szegények (1) szegények püspöke (1) szegregáció (1) szegregált iskola (1) Székesfehérvár (1) szemétlerakó (1) szentmise (1) Szent Márton-nap (1) széthúzás (1) szexuális bűntény (1) Szilvásvárad (1) színészhallgatók (1) sziveszter (1) szobordöntés (1) Szócska (1) Szombathely (1) Szörényi (1) szóvívő (1) Szovjetunió (1) Szt. Erzsébet (1) születésnap (1) támogatók (1) tandíj (1) Tanévnyitó (1) tanulás (1) tapolca (1) TÁRKI (1) Tarlós (4) Tavares jelentés (1) TEJÓISTEN (1) TEK (1) telefonlopás (1) telefonlopás new (1) tényleges életfogytiglan (1) Tereskova portrék (1) természetvédelem (1) terrorcselekmény (1) terrorista (1) TETTEK (1) Török Gábor (1) Török Vona Orbán (1) törvény (1) trafikkör hálózat (1) trafikmutyi (4) Trafikmutyiiiiiiiiiiiiiiiiiiii (1) tündérmese (1) Tusványos (1) Tusványosésutána (1) Udo jürgens (1) új középkor (1) Ukrajna (1) ultimátum (1) ünneplés (1) USA (2) V.VI.VII.VIII. kerület (1) váasztás (1) választás (6) választási mese (1) Választás 2014 (1) vallás (2) válsztás (1) Varga (1) vasárnapi nyitvatartás (1) Vekerdy (1) Veszprém (2) Vidnyánszky (2) Vienna Opera Ball (1) Vígszínház (3) Viktor (2) vitriol (1) Viviane Reding (1) vizesvb (1) zaj (1) Zánka (1) Zeneakadémia (1) Zsigó (1) Zuschlag (1) Címkefelhő

2016.04.08. 01:17 Kényszerbagoly

Bűnösből áldozat?

Címkék: magyar úszószövetség szexuális bűntény

Vannak olyan események, amelyekkel az ember azért sem foglalkozik, mert úgy érzi, hogy az azokban való legkisebb részvételtől maga is beszennyeződik. Ilyen történés -a most ismételten napvilágra került- Kiss László szövetségi kapitány 1961-ben megesett -csoportosan elkövetett- nemi erőszak ügye, mely nagy sajtóvisszhangot váltott ki.

Amiért mégis úgy döntöttem, hogy tollhegyre tűzzük a témát, az a körülötte lévő egyre mocskosabb polémia, és a napról-napra követhető, profi kommunikációs szakemberek által irányított szerecsenmosdatás.

Minden tisztességes ember számára komoly erkölcsi dilemma, hogy több évtizeddel ezelőtt elkövetett, bármilyen borzalmas tettért, ha az illető megbűnhődött érte, és azt megbánta, joga van-e másoknak  újra számon kérni a hajdani cselekedetet. Pláne ha a rendelkezésre álló információk szerint mögötte egy tisztességes életút áll.  Erre azt hiszem az a helyes válasz, hogy vannak olyan bűnök, amelyek erkölcsileg soha nem évülhetnek el, annak ódiumát a hajdani elítéltnek -legalábbis lelkében- örökre viselnie kell. És ilyen szempontból közömbös, hogy a törvény által rámért büntetést leülte-e. A sajtóban megjelent  bírósági jegyzőkönyv beszámolt a szexuális erőszak részleteiről is. Lefogásról, az ájult áldozat Kiss által harmadikként való megerőszakolásáról, az úszónő -erőszak utáni- begyógyszereléséről is pontosan beszámolt a Privát Kopó.

Kiss László első megszólalásai a joggal elvárható, bűnbánó attitűdöt tükrözték “Sosem lépek túl rajta" - amivel átmenetileg hitelessé tette, hogy egy életen át hordozta szörnyű tettének súlyát.

Aztán új fordulatot vett az ügy, a hajdani megerőszakolt fiatal nőt 2016-ban újra megbecstelenítik, persze most már csak az emlékét, hiszen halott. Egyenlőre nem tudhatjuk, hogy a bizonyosan tönkretett élet milyen hosszú volt, hogy hordozta a fiatal lány később, felnőttként a feldolgozhatatlan lelki és vélhetően testi sebeket. Van-e élő családtagja, vagy ismerőse aki megfelelő erővel meg tudná őt legalább most védeni.

Gyárfás Tamás, az általa vezetett úszószövetség és az úszóedzők értekezletén biztosra ment. Először szavazás, aztán jöhetett a vita. A Kiss melleti kollektív kiállás után az elnök végig roadshow-zta az egész magyar médiát. Miközben határozottan kijelentette, hogy nem ismerte ilyen mélységében a sötét múltat: "egy nőügy--nek tartotta", egészen hihetetlen dolgokat hintett el hallgatósága körében.

De mielőtt erre rátérnénk, hogy gondolhatta, hogy pusztán egy nőügyért ítélnek valakit 5, majd másodfokon 3 év börtönre? Mint elnök, miért nem nézett, nézetett utána a tényeknek, vagy miért nem beszélt az érintettel, legalább a tucatnyi kitüntetésre való felterjesztések alkalmából? De nézzük tovább; hogy akarja bemagyarázni mindenkinek Gyárfás, és rajta keresztül Kiss, hogy a befolyásos papa (főrendőr ?) áldozata a három úszó, amikor az elkövetők folyamatos kimenekítése történt a börtönből, a szabadulás után pedig nyílegyenes karrier várta K.L.-t?  Szintén Gyárfás:"Én akkoriban biztos nem engedtem volna edzőként tevékenykedni, nem lehetett volna apácazárdában nevelő". "Szörnyű amit tett, de csodálatos amit azóta művelt". Majd mentegetőzve, de felvezette az elnök Kiss újkeletű "bűnbánatát", hogy a tinédzser lány "kapható" volt, és nem is volt erőszak. Gruppenszexben nem szokták ketten lefogni az áldozatot, befogni a száját, hogy ne tudjon segítséget kérni...55 év után, 55 év után, szajkózta Gyárfás. "A legfontosabb Kissnél a mai embersége, tisztessége", pedig ekkor már ismerte a "nőügyet".

Az a védekezés amit Gyárfás, -volt kommunikációs guru- Kiss védelmében, és Kiss sugalmazására előadott kiver minden biztosítékot. A bántalmazott nők és a megerőszakolt lányok-asszonyok esetében a pszichológia könyvekben mint az elkövető legalantasabb védekezését tartják számon az áldozatok moralis besározását. Feltételezve, de meg nem engedve, min változtatna, ha az úszólány -mások számára- szabados erkölcsi nézeteket vallott volna. Kit és mire jogosított volna ez fel? Lehet, hogy a magyar úszósport érdekében végül "berken belüli tanúk" majd azt állítják, hogy a három férfin vettek erőszakot?

Tehát ne feledjük, ez az újabb fordulat, Kiss László szerecsenmosdatása, Gyárfás szájával, K.L. historizálása alapján történik – hisz Gyárfás is arra hivatkozik, hogy a gaztett ilyen irányú, új tálalása Kisstől hallott információkon alapszik. Hol van már az ügy kipattanásakor tanusított "sosem lépek túl rajta mea culpája".

És akkor beugrott, hogy miért volt számomra kezdetektől disszonáns az úszókapitány  egész hozzáállása. Azért, mert az még elképzelhető, hogy nem az ő hibája volt, hogy az eredetileg első fokon 5 évben megállapított, majd másodfokon 3 évre mérsékelt börtönbüntetésből 20 vagy 22 hónapot letöltve rögtön visszakerült az úszósport vérkeringésének élvonalába.  De azt biztosan minden moralis minimummal rendelkező ember érzi, hogy egy olyan egyén, aki hajdan volt tettének súlyát méltósággal viseli, nem vett volna át kitüntetéseket garmadával, nem töltött volna be szakmájához szükségtelen közfunkciókat (alpolgármester), és nem hagyta volna, hogy városának úszodáját az eljövendő úszónemzedék példaképeként róla nevezzék el.

Mégegyszer mondom, több évtized távlatából erkölcsi dilemma lehetett sokak számára a jelenlegi helyzet megítélése, de a közben lepergett napok fényében  én is egyértelműen azok táborát gyarapítom, akik azt mondják, vesszenek a riói aranyérmek, ha ilyen emberek irányítják a magyar úszósportot, és nevelik gyermekeinket. Ha kell építsenek mindent újra az alapoktól. És mindenki tűnjön el aki ezen ügy "K" vonalán adja a felső és legfelsőbb utasításokat.

http://www.mutargy.com/katalogus/18/festmeny_grafika/1/jelzes_nelkul_zsuzsanna_es_a_venek_fametszet_papir_uvegezett_keretben_1913_cm/176944/

158 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kenyszerbagoly.blog.hu/api/trackback/id/tr178575740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bElannaTorres 2016.04.08. 11:27:14

csak annyi, hogy nekem a sose lépek túl rajta sokkal szimpatikusabb, mint utólag a tagadás.
Amit úgyse hisz el még az se aki mellette áll.

Pan Modry 2016.04.08. 11:29:05

Ez igy nagyon gaz.
Es szerintem nem is Kiss a leggazabb a tortenetben, ugyertem szornyu amit tett, ezert meg kellett bunhodnie.
Nekem a legundoritobb az ahogyan osszezarnak mogotte es kvazi legitimizaljak es relativizaljak az egeszet. Van egy sanda gyanum hogy ez a Kiss ugy csupan egy csontvaz a szekrenybol, es a valosag ennel sokkal szornyubb volt, sokkal tobb megalazott, megfenyitett, abuzalt gyerekkel tortentek szornyu dolgok, mert bizonyos emberek erinthetetlenek voltak.

MACISAJT 2016.04.08. 11:29:45

"Elítéljük, vagy felmentsük Kiss Lászlót?"

Még mielőtt ezen gondolkodnál, tedd közzé azt a részt a per iratokból ami valamiért kimaradt a kacsa magazinos anyagból.

Ugyebár beismerő vallomások nem voltak.
Így aztán volt a sértett vallomása és a vádlottaké.
Nem láttam sehol mit mondtak a vádlottak, csakis a sértett vallomása alapján összeállított vádiratot idézték( és vették készpénznek).

Szóval: tessék nyilvánosságra hozni a vádlottak verzióját a történtekről.Ha már mindenáron ítélkezni akarnak egyesek.

Kényszerbagoly · http://kenyszerbagoly.blog.hu/ 2016.04.08. 11:32:07

@MACISAJT: Orvosi látlelet volt, és az első Kiss megnyilvánulás is egyértelmű volt. Csak aztán jött a maszatolás.

Nancsibacsi 2016.04.08. 11:37:07

Van nekem 1 cimborám, NB1-es kosaras volt. A meccsek után mindig buli valami szórakozóhelyen - mindenki tudta hová szoktak járni a kosaras fiúk, és mindig voltak ott csajok - sőt kvázi csak olyanok voltak ott -, akiknek nem kellett udvarolni, csak megkérdezni hogy van-e kedved feljönni velem. 3-ból 1 nem volt maximum, de ha kapott egy nemet, megkérdezte a következő csajt. Sose ment egyedül haza. Volt amikor megkérdezte, hogy egyedül jöttél-e, és mikor kiderült hogy a barátnőjével, akkor mondta a csajnak, hogy őt is hozd fel. Felmentek, nyilván. Volt amikor a csaj nem volt ügyes - "nem volt meg a kémia". Hívott neki egy taxit, meg magának is, visszament a buliba, és felhívott másikat.

Ezzel csak arra akarok rámutatni, hogy egy élsportolónak nincs szüksége nemi erőszakra. Minek? Kinyújtja a kezét, és ráakad minden ujjára 1-1 p.nci. Nincs indíték.

A lány akiről a történet szólt bizony magas rangú rendőrtiszt lánya volt, az eset után 3 héttel nem jött meg neki aminek meg kellett volna jönnie, ekkor próbálkozott egy házi abortusz módszerrel, ami nem lett valami sikeres, ellenben kórházba került. Ekkor mondta el a szüleinek, hogy mi történt. Ilyenkor mi az első kérdés: "Ki az apja?" A lány mit mondhatott erre? "Nem tudom, hárman voltak." Ekkor született a feljelentés. Látlelet? 3 hét múlva, egy sikertelen otthoni abortuszkísérlet után? Ne vicceljünk már. Nem volt ott más, csak vallomás. 1961 - 5 évvel vagyunk 56 után - ekkor egy 21 éves gyereknek simán mondhatta azt a vallató rendőr, hogy fiacskám aláírod ezt itt szépen, és kapsz 3 vagy 5 évet valami szanatóriumban, de ha nem írod alá, garantálok neked 15 évet Recsken.
Persze az is simán lehet, hogy a lány a szín tiszta igazat vallotta, és minden pontosan úgy történt, ahogy a periratokban van.

SOHA nem fogjuk megtudni, mi történt valójában. Ami biztos, hogy valaki ezt pont most hozta nyilvánosságra, az olimpia előtt pár hónappal. Nyilván ennek oka volt, és ez az ok sokkal érdekesebb, mint ez az 55 éves erőszakos sztori.

lovasíjjász 2016.04.08. 11:38:10

Már alig vártam hogy leírjam a bennem dúló érzelmeket. Ezt sohasem lehet kitörölni az ember agyából . Az én 11 éves lányomat is megrontotta egy szemétláda de szerencsére észrevettem időbe és nem lett belőle erőszak vagy akármi , de könnyen baj lehetett volna. Ha a törvény az apák kezébe adná a dolgok elintézését , én elintéztem volna az ügyet úgy ahogy kell. A Kiss ügyre visszatérve, a nagy bűnök soha nem maradnak titokban, és a bűneiért mindenki megfizet előbb vagy utóbb . Meg kellett volna kérdezni az áldozatot hogy, volt e olyan nap az életében amikor ne gondolt volna borzalommal arra a napra amikor valaki hozzá ért, és hogy milyen élete volt ezek után. Ilyen emberek elfojtott szexuális aberrációval, tanítják a lányainkat sportolni.és gyerekek közelében dolgozni. Erre nincs mentség és semmilyen és akárhány aranyérem és eredmény nem írhatja felül. Én nem három évet adtam volna neki hanem 33-at. Bűnhődjön amíg csak él. De a másik két szemetet is elő kéne szedni.

antisystem 2016.04.08. 11:39:02

Nézd poszter, én meg minden egyes, a témáról nyitott újabb és újabb blog után egyre jobban meg vagyok győződve Kiss igazságáról - mert hát egyfelől eleve felfordul a gyomrom a haldokló oroszlánt csipkedő sakáloktól, másrészt, mert mi sem áll tőlem távolabb az USA "Biblia-övének" jogfelfogása és erkölcsisége, ami ebben a botrányban sajnos felszínre tör.

Egyébként áruld el légyszi, hogy hogy jött a "Zsuzsanna és a vének" illusztráció a négy fiatal felnőtt (18-24 év) szexuális cselekményét taglaló botrányhoz??? Csak nem az ebben a témában soha jelen nem volt, de közhangulat felkeltésére igen alkalmas "pedo-vonalat" akarod sugalmazni a gyanútlan olvasónak?

Kényszerbagoly · http://kenyszerbagoly.blog.hu/ 2016.04.08. 11:44:00

@antisystem: Ennél elvontabb a dolog: kiszolgáltatottság, védtelenség, vágy, fürdés. Ennyi elég?

lavór 2016.04.08. 11:44:39

Természetesen Kiss László is megérdemelte a "2. esélyt", de ott nem volt korrekt, hogy nem közölte a szülőkkel, hogy bizony ő erőszakos cselekményért börtönviselt ember, így is rábízzák gyermeküket? Szó nem érhette volna érte.

Hajdú Peter 2016.04.08. 11:46:20

Libsik megprobaljak lejaratni az olimpiat, mert felnek tolle, hogy egy kiemelkedoen jo szereples, meg tovabb erositi a fidesz kormanyt. Errol szol ez az egesz.

implode 2016.04.08. 11:49:01

"én is egyértelműen azok táborát gyarapítom, akik azt mondják, vesszenek a riói aranyérmek, ha ilyen emberek irányítják a magyar úszósportot, és nevelik gyermekeinket. Ha kell építsenek mindent újra az alapoktól. És mindenki tűnjön el aki ezen ügy "K" vonalán adja a felső és legfelsőbb utasításokat." .... és hozzáteszem én is: tűnjenek el az összes ilyen "tisztességben megőszült" régi nagyjaink is. Döntsük le a régi rendszer ikonjait ilyenekre nem akarunk felnézni. TISZTA LAPOT MAGYARORSZÁG!

Bicepsz Elek77 2016.04.08. 11:53:57

“i had rather have a plain russet-coated captain that knows what he fights for, and loves what he knows, than that which you call a gentleman and is nothing else.”

Letter from Cromwell to Sir William Spring. Sept. 1643.

2016.04.08. 11:54:13

Egyetértek. Azt gondolom felmentést csak maga az áldozat adhatna de ő már nem fog. Gyárfás meg szerintem nem kommunikációs guru csak egy ügyeskedő, talpnyaló seggfej. Most is össze vissza beszél, fél percen belül lebukik az összes nyilatkozatával (Wikipedia, elnökségi ülés, stb)

Barbaarb 2016.04.08. 11:54:54

Ilyesmi után én sem engedtem volna ezt a foglalkozást űzni, de az idő úgy tűnik, hogy rácáfol az ilyen hozzáállásra, ugyanis úgy tűnik, hogy a büntetés elérte célját, és egy normális, sikeres életet élt utána az illető.
Tekinthetjük ezt úgy is, hogy előítéletes lennék vele szemben, de jelek szerint ezzel hibát követnék el.

De mindegy is, mert azok nagy részének, aki melléáll, fontosak a nemzeti sikerek és és kevésbé a fiatalkori botlás, míg a másik oldalon fontosabb az azonnal megbélyegzés, minősítés, mint a nemzeti érmek.

Kényszerbagoly · http://kenyszerbagoly.blog.hu/ 2016.04.08. 11:56:45

@Barbaarb: Félelmetes, hogy az ügy kapcsán nemzeti érdekről és ifjúkori botlásról írsz!

2016.04.08. 11:57:35

@MACISAJT: ja, hát valószínűleg a vádlottak verziója rengeteg újdonságot hozna. "Nemmivótunk". Ezért kár kiabálni.

apr494 2016.04.08. 11:58:15

Elkövette, megbüntették, letöltötte.
Új életet kezdett, megváltozott, sikeres lett. Elismerték.
50 évi tisztességes munkával sem lehet jóvátenni egy fiatalkori ostobaságot.
A megbocsátás mint olyan ebben azt országban nem létezik.
Most valakinek az útjában van, ezért felhozták azt, amiről még csak számot adnia sem kell.
Álszent hazug szemforgató banda.
Bezzeg a dicsőséges egész életüket végig hazudozó és lopó politikusok, azok igen. Plecsnit mindnek, de gyorsan !

Kényszerbagoly · http://kenyszerbagoly.blog.hu/ 2016.04.08. 12:00:17

@apr494: Fiatalkori ostobaság? Nekem erre például a boltból kifli lopás adequat, nem a csoportos nemi erőszak.

ubu1a 2016.04.08. 12:02:11

Ez egy 55 éves, és már régen lezárt ügy. Ráadásul az sem biztos, hogy úgy történt, ahogy mondják. Tényleg ez ma a legfontosabb problémánk? Eléggé lejáratás szaga van a dolognak. Én utálom a sportot, nem kedvelem sem az úszószövettséget, sem annak embereit-vezetőit. De ezt a témát előrángatni akkor is övön aluli húzás volt.

Kényszerbagoly · http://kenyszerbagoly.blog.hu/ 2016.04.08. 12:10:01

Az valóban kérdés, hogy miért most. Lehet, hogy véletlen, lehet, hogy szándékos, de nem ez a lényeg hanem a jogtalanul elfoglalt erkölcs piedeszta, és a jelenben az áldozat bemocskolása. Az igazság előbb- utóbb felszínre tör. Profumo a nevével fémjelzett botrány után élete végéig (91 év), szegényeket és hajléktalanokat istápolt az East End környékén.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2016.04.08. 12:10:57

@MACISAJT:

olyan pofátlan még Kiss se mert lenni, hogy simán letagadja.

aztán utánanéztek, és mikor kiderült, hogy az áldozat már nem él, kezdődhetett a terelés.

ubu1a 2016.04.08. 12:11:33

Ez egy 55 éves, és már régen lezárt ügy. Ráadásul az sem biztos, hogy úgy történt, ahogy mondják. Tényleg ez ma a legfontosabb problémánk!? Eléggé lejáratás szaga van a dolognak. Én utálom a sportot, nem kedvelem sem az úszószövettséget, sem annak embereit-vezetőit. De ezt a témát előrángatni akkor is övön aluli húzás volt.

2016.04.08. 12:12:02

@Nancsibacsi: amiket írsz, azokat honnan szeded egyébként? Már a Kiss ügy részleteire értem. Van valami tuti forrásod?

Pan Modry 2016.04.08. 12:12:37

@Nancsibacsi:

Na ja, akkor biztos azert iteltek el szamos NBA es NFL szart ugayncsak nemi eroszakert.

Szerintem meg az nem eletszeru, hogy vki benne van egy gruppenbe ahol minden egyes dolog mutual agreement alapjan tortenik, utana meg feljelentest tesz miatta.

Ugyhogy kiskomam huzdd le magad a wc-n!

Kalocsai Tamás 2016.04.08. 12:14:26

Mint ma egy rádióműsorban hallottam, a "Kiss melleti kollektív kiállás..." azért messze nem volt kollektív, hiszen - állítólag - többen nem vettek részt az értekezleti ülésen. Tehát maximum a jelenlevőkről lehet ezt mondani, de az arányszám azért sokat segítene ezen tény értelmezésében. A szerecsenmosdatás úgy igaz, ahogy van.
DE! Én azt mondom, hogy nem kellene erről most még véleményt sem mondani. Mit kellene helyette? Az ismert tények fényében döntsön mindenki maga, hogy odaengedi-e a gyerekét, elmegy-e tanítványnak hozzá... Ha nem, akkor a probléma megoldja önmagát, mert holnaptól senki nem fog szóba állni K.L-lel. Az világos, hogy élete végéig meg fog élni, hiszen a szemellenzős mecénások ígyis-úgyis megtalálják neki azt a pozíciót, jutalmat, kitüntetést, amiért felveheti a havi nettó 1,5 misit... Nem lehet szakmailag, anyagilag tönkretenni, hiszen ÉRINTHETETLEN! Egyet lehet mondani: "SZÁMOMRA K.L. érdemei megszűntek és én ennek megfelelően fogok gondolni rá." A történelemírás már elég gaztevőből csinált szentet utólag... pont ő lenne a kivétel?
És akik az érdemei mellett vannak, azok meg fogják fel úgy, hogy K.L-nek rohadt nagy mázlija volt, hogy 50 éven keresztül a siker fényében fürödhetett és legyen hálás érte... de ennél többet ő se akarjon. Persze csak HA hiszünk valamennyire az igazságszolgáltatásban (az szinte mindegy, hogy az egykoriban, vagy a mindenkoriban...). Ami bosszantó - és ez volt szerintem K.L. szerencséje - hogy Gyárfás nyilatkozatai is erre építenek, hogy anno a sportpolitika vezetői VISSZAENGEDTÉK... Mivel azért akkoriban nem volt ennyire jó az információáramlás (ez tény), ezért ennek eredményeképp sokan úgy engedték akkor hozzá a gyerekeiket, hogy esetleg nem is tudtak az előéletéről... Ez a gáz! És mindig, minden helyzetben ez a gáz... hogy mások döntenek, mi meg a következményeket viseljük.

2016.04.08. 12:14:52

Mi rossz volt a kommentjeimben, hogy nem mehetnek ki?

2016.04.08. 12:15:15

@MACISAJT: Van ott orvosi papír az erőszakról. Pont.

bölcsuhu 2016.04.08. 12:15:44

@Kényszerbagoly: mivel hetkkeel később lett a feljelentés miféle orvosi látleletről hazudoztok patkányok? Milyen dátummal és milyen diagnózissal volt? A szülők magas rangú rendőrtisztek voltak!

Kényszerbagoly · http://kenyszerbagoly.blog.hu/ 2016.04.08. 12:17:59

@bölcsuhu: Nem kell hozzá igzzságügyi orvosszakértőnek lenni, hogy az orvosi vizsgálat így is releváns. A stílus maga az ember:(

kewcheg 2016.04.08. 12:19:11

@Nancsibacsi: amikről írsz, az nem élsportolóhoz méltó életvitel. Akkor azok nem sportolók, hanem zsoldosok.Remélem nem mindenki ilyen. Kíváncsi lennék signor Pedersoli véleményére a témában. Ő is élsportoló volt, és én rajongok érte, de szerintem Ő nem így vezette le az edzéseket....

zZz 2016.04.08. 12:20:01

"vesszenek a riói aranyérmek"

Fürdővízzel a gyereket.
Az érmeket (nem csak az aranyat!), eredményeket az úszók érik el. Ebben meghatározó szerepük van az edzőknek, de ettől még a versenyen az úszó szerzi meg a helyezést. Nekik semmi közük ehhez az esethez, de tőlük is elvennéd az eredményt, amiért hosszú éveken keresztül keményen, sok lemondással megdolgoztak?

Ha erőszak történt, bűnhődjön az elkövető akár egész életére is, igen. Ha megpróbálták eltusolni, bűnhődjenek az ebben résztvevők is, igen.
De hogy az esetbe ártatlan embereket is bevonjanak, akiknek távolról sem volt közük az egészhez, abszurdum és komoly problémákra világít rá.

Amit pedig Nancsibacsi írt, elgondolkodtató. Érdekes lenne megtudni a valóságot, de ez már sosem fog megtörténni.

Kényszerbagoly · http://kenyszerbagoly.blog.hu/ 2016.04.08. 12:23:51

@zZz: Ez nem politikai ügy volt, nem lehet a bírókat és az ítéletet eleve manipuláltnak tekinteni. Inkább úgy tűnik, az enyhítés lehetőségeit keresték (3év, 5 év).

SZMLT 2016.04.08. 12:25:10

Egg kurva nagy baj van: azok a balosok akik most kivont karddal kívánják pokolra Kisst, hol voltak akkor amikor a gyilkos Horn Gyulának szobrot emeltek ????? Akkor nem volt ekkora arcuk, akkor valahogy nem jött elő a morálnak az a mélysége amiről most tanúbizonyságot tesznek.

Kényszerbagoly · http://kenyszerbagoly.blog.hu/ 2016.04.08. 12:27:32

@SZMLT: Nem politikai kérdés.Nem kívánom pokolra Kiss-t. Horn nem volt gyilkos.

SZMLT 2016.04.08. 12:28:44

@Hajdú Peter:
Szerintem is. Nekem is feltűnt, hogy liberálisok hogy összeálltak Kiss ellen. Ám amikor Horn Gyulának kellett szobrot emelni akkor nem voltak ilyen erkölcscsőszök... De a libsik mindig ilyenek voltak, a kettős mérce a vérükben van.

Kényszerbagoly · http://kenyszerbagoly.blog.hu/ 2016.04.08. 12:36:29

@SZMLT: Siralmas az ideológiai címkézés, és semmi köze a lényeghez. Olcsó kommunikációs trükk. Horn nem volt gyilkos, ha egy legyet megölt volna, azt is kiderítették volna (de a hamis tanú is lebukott). Pozitív tetteivel pedig kiérdemelte a világ elismerését. Az ügyben pedig irreleváns a személye. Miért nem Gyurcsány?? Nem ez a betanított szöveg:((?

antisystem 2016.04.08. 12:37:31

@implode: "Döntsük le a régi rendszer ikonjait ilyenekre nem akarunk felnézni. " - na ez az, a "múltat végképp eltörölni", amit jó páran, jó pár oldalról már próbáltak a világban, és még sosem működött, sosem hagyott maga után kisebb káoszt az eredeti állapotnál... írom ezt marxistaként:))
A múltat felvállalni kell, tanulni kell belőle.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.04.08. 12:38:23

@Kényszerbagoly:

"Orvosi látlelet volt, és az első Kiss megnyilvánulás is egyértelmű volt. Csak aztán jött a maszatolás."

Vicces, hogy az orvosi látleletre hivatkozol, amikor a sértett csak hetekkel az állítólagos erőszak UTÁN tett feljelentést. Amikor ugye egy látlelet semmit nem jelenthet, hiszen az erőszak nyoma akkor is elmúlt, ha volt olyan.

Kényszerbagoly · http://kenyszerbagoly.blog.hu/ 2016.04.08. 12:41:27

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Szeretnéd hinni. Nézz utána, vagy kérdezz meg egy igazságügyi orvosszakértőt.

Pan Modry 2016.04.08. 12:43:00

@apr494:

Te sem latod itt mi a problema. Az utobbi 50 evben a szuloknek es a sportoloknak joguk lett volna tudni, hogy az edzojuk/kapitanyuk eroszakos cselekedetert ult.

Raadasul ha azt veszem hogy milyen boszorkanyuldozes folyt Farkas Peter ellen aki csak fuvet termesztett, akkor foleg nem ertem miert vedig ennyire Kisst.
Nekem nem is Kiss Laci a story itt, hanem az egesz kozeg ahogy megprobalnak eltusolni dolgokat.

zsoci 2016.04.08. 12:43:45

Gusztustalan, ahogy ezzel az emberrel bántak.
Igen elkövetett egy bűnt, ami súlyos. Igen ez rossz dolog. De megbüntették érte, a büntetését letöltötte, és utána egész életében tiszta életet élt, jelenmtős sikereket hozv az országnak. Soha nem titkolta, nem tagadta le amit tett.

Vegyük észre, hogy a jogrendet rengeti meg, hogy ha kijelentjük, hogy valaki akit elítéltek és letöltötte a büntetését, mentesült a következményei alól, az továbbra is bűnös és meghurcolható. Ezzel értelmét veszti a bünetetés letöltése stb.

Erkölcsileg nem tudom elfogadni, hogy egy tiszta és sikeres pálya vége felé ilyen módon meghurcoljanak egy embert.

Kényszerbagoly · http://kenyszerbagoly.blog.hu/ 2016.04.08. 12:47:59

@zsoci: Ennek a dilemmájáról írtam. Persze Te a pozitívumokat készpénznek veszed. Ilyen tett után van erkölcsi felelősség,a visszataszító, ha az elkövető nem érzi ezt. Ez nem egy" véletlen gázolás". Tudva és akarva történt.

Magentax 2016.04.08. 12:48:59

@apr494: Megerőszakolni többedmagaddal egy fiatal lányt, tönkretéve ezzel az egész életét - kicsit több, mint fiatalkori ostobaság, nem gondolod?

Te ezek után rábíznád a lányodat (már ha lenne)?
Vagy úgy gondolod, rég volt, öreg már, nem képes már fizikailag úgysem ilyesmire?
Ráadásul összevissza hazudozik, először még elismerte, aztán már koncepciós perekről, meg befeketítésről hadovál.

Magentax 2016.04.08. 12:49:24

@Barbaarb:
"...a büntetés elérte célját, és egy normális, sikeres életet élt utána az illető."
Honnan vagy ebben ilyen biztos? Lehet, hogy vannak dolgok, amik majd csak újabb 50 év múlva kerülnek nyilvánosságra.

HgGina 2016.04.08. 12:50:46

@Nancsibacsi: az érdekes lenne, vajon annak ellenére, hogy semmi hivatalos irat erről a rendőr gyereke történetről nem szivárgott ki, mégis, honnan ismered ennyire alaposan a történetet?
A másik, ami számomra érthetetlen, ha Kisst megzsarolták valamivel, mondjuk beszervezték ügynöknek (csak példa), akkor miért nincs benne annyi gerinc, hogy kiálljon szépen a placcra, és nyíltan kinyögje az őt megzsaroló, beszervező belügyis nevét? Ha meg többen voltak, mindegyiket? Tán csak nem azért, mert az adott férgek vagy csemetéik ma is valami szép rikító párttagkönyvvel felszerelkezve egy puha székben csücsülnek?
Kiss minden sportbeli sikere ellenére egy jellemtelen gyáva féreg. Most még a kenyéradó gazdáját lenne ideje a klozetban lehúzni.

HgGina 2016.04.08. 12:51:06

@ubu1a: "De ezt a témát előrángatni akkor is övön aluli húzás volt."
Óh, nem. Övön aluli az 55 évvel ezelőtti eset volt!

Pic 2016.04.08. 12:52:42

Undorító ez az egész.

Nagyon érdekes, ahogy az újságírók ledobták az atombombát Kiss-re. Sehol egy objektív cikk, csak az úthenger mindennap, minimum egy gyalázkodó, fröcsögő cikk és egy hallom gyűlölködő komment. Ez egy gyönyörűszép lejárató kampány, csak azt nem tudom, még mindig, hogy kinek jó.

1. Igen a nemi erőszak undorító és igen nekem is lányom van és igen hasonló esetben én is elgondolkodnék emberünk nemesb szervének lenyiszálásán.

2. Férfiként azért tudom, hogy a csajok szeretnek a tűzzel játszani és hiába mondják azt az ilyen nemi erőszak esetek kapcsán, hogy egy lány a történet bármely pontján mondhatja azt, hogy "STOP vissza az egész" de könyörgöm, azért gondolkodjunk el már azon, hogy ha egy pár már teljesen benne van a témában és a fiúnak a f***t nyalogatja a hölgy az meg közben könyékig a bugyijában, és akkor mondja azt a lány, hogy vissza az egész....? KIBA nehéz még tapasztalt huszonéves fejjel is leállni ( tudom mert velem is megtörtént) nemhogy kanos tizenévesként. Ez sajnos kétemberes dolog.

3. Nem tudjuk pontosan, hogy anno mi is történt 50 éve

4. Ha megtörtént gáz. DE Elitélték, leülte, megbűnhődött.

5. Kapott esélyt újrakezdésre, mert az jár mindenkinek.

6. Nem titkolta a történteket, válallta a felelősséget, beszéltek róla, szakmán belül téma volt. Nem volt titok. JA aaaaz, hogy a T. nagyérdemű nem tudta vagy aki tudta már rég elfelejtette? Háááát ahogy a kommentekből nézem azért ez anno azért beszédtéma volt. 50 év alatt kiment a köztudatból. Ez így megy.

7. Tisztességes emberként az elmúlt 50 évben letett néhány dolgot az asztalra amit sok ember nem. Azért megérdemelne egy korrekt eljárást és némi tiszteletet. Ha már a fröcsögők ennyire benne vannak a témában, akkor vegyük elő a sztorit és nézzük meg alaposan. Mit mondanak az emberek, a résztvevők, az érintett hölgy?

8. A fröcsögők elfelejtik azt, hogy ők sem bűntelenek és vétkeznek ők is nap mint nap.

Gáz az egész sztori és ahogy mesterségesen fújják a lufit némelyek.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.04.08. 12:53:48

@lovasíjjász:

"Én nem három évet adtam volna neki hanem 33-at. Bűnhődjön amíg csak él."

Emberileg érthető a véleményed, én is így éreznék a helyedben, Másfelől pontosan ezért tiltja a törvény az önbíráskodást és adja a bíróság kezébe az ítélkezést.

Gondold csak el, Olaszliszkán a cigányok Szögi Lajost agyonverték a saját gyermekei szeme láttára, mert meg voltak győződve róla, hogy elgázolta a gyereküket. Aztűn kiderült, hogy a gyerek szabálytalankodott, s Szögi Lajos a legszigorúbban vett KRESZ szerint is TELJESEN ártatlan volt.

Mindebből az következik, hogy nem szabad az ítélkezést az áldozat/sértett kezébe adni, mert aránytalanul súltos és gyakran igazságtalan ítéletek születnének.

És hogy ez hogyan kapcsolódik Kiss esetéhez? Hát úgy, hogy az őt lejárató médiakampány lényegében szintén azonnal végrehajtott ítélet, amelyet nem bíróság hozott.

Iránban akasztás jár a nemi erőszakért. Nálunk általában enyhébben a büntetések - nemcsak az erőszak esetében, hanem más bűncselekményeknél is. Ezért bár - mint írtam - emberileg érthető az általad javasolt 33 év és örök életre szóló bűnhődés, ez aránytalan lenne a mai törvénykezéssel.

@Barbaarb:

"Ilyesmi után én sem engedtem volna ezt a foglalkozást űzni, de az idő úgy tűnik, hogy rácáfol az ilyen hozzáállásra, ugyanis úgy tűnik, hogy a büntetés elérte célját, és egy normális, sikeres életet élt utána az illető.
Tekinthetjük ezt úgy is, hogy előítéletes lennék vele szemben, de jelek szerint ezzel hibát követnék el."

Egy másik blogban és szinte pontosan ugyanezt írtam, persze más szavakkal: Én sem engedtem volna később fiatal lányokat edzeni, de az idő nem engem igazolt volna.

Pic 2016.04.08. 12:54:02

@implode: Te nem vagy normális.

bbwd 2016.04.08. 12:54:27

@Kényszerbagoly: akkor te mit akarsz? fellógatni? máglyán elégetni? felnégyelni? vagy mit?

megállapították, hogy elkövette, kapott büntetést, letöltötte, mentesült a joghátrányok alól, büntetlen előéletű, ártatlan ember.

mit akarsz ezzel a demagóg, álszent, sötétségben fuldokló poszttal?

Kényszerbagoly · http://kenyszerbagoly.blog.hu/ 2016.04.08. 12:56:31

@bbwd: Természetesen egyiket sem azok közül amit a Te fantáziád diktál. Olvasd el sokszor, hátha megérted:(

zZz 2016.04.08. 12:57:43

"vesszenek a riói aranyérmek"

Fürdővízzel a gyereket.
Az érmeket (nem csak az aranyat!), eredményeket az úszók érik el. Ebben meghatározó szerepük van az edzőknek, de ettől még a versenyen az úszó szerzi meg a helyezést. Nekik semmi közük ehhez az esethez, de tőlük is elvennéd az eredményt, amiért hosszú éveken keresztül keményen, sok lemondással megdolgoztak?

Ha erőszak történt, bűnhődjön az elkövető akár egész életére is, igen. Ha megpróbálták eltusolni, bűnhődjenek az ebben résztvevők is, igen.
De hogy az esetbe ártatlan embereket is bevonjanak, akiknek távolról sem volt közük az egészhez, abszurdum és komoly problémákra világít rá.

Amit pedig Nancsibacsi írt, elgondolkodtató. Érdekes lenne megtudni a valóságot, de ez már sosem fog megtörténni.

Kényszerbagoly · http://kenyszerbagoly.blog.hu/ 2016.04.08. 13:00:18

@zZz: "a vesszenek az aranyak" természetesen képletes kifejezés..

anyád egy szőke nő 2016.04.08. 13:04:00

Milyen fura, ha egy breivik-féle cigányról van szó, akkor jó az a börtön, majd lesz belőle társadalmilag hasznos állampolgár. Kiss meg, ha egy kétes ügy kapcsán is, megkapta, letöltötte, de rá (55 év bizonyíték után is) azért is halál.
Bizonytalan indítékú karaktergyilkosság ez, aminek legalja szereplői ezek a blogoló, csahos megmondóemberek.

Kényszerbagoly · http://kenyszerbagoly.blog.hu/ 2016.04.08. 13:06:58

@anyád egy szőke nő: "breivik-féle cigányról" Csak azért került be a komment, hogy üzenhessem, iszonyú zavar van Nálad odabenn:(.

zZz 2016.04.08. 13:07:56

@Pan Modry: USA-ban simán megtörténhet, hogy a nő beleegyezésével történik meg az aktus, aztán órákkal, napokkal később megbánja, hogy megtörtént és erőszaknak állítja be.

Jottó 2016.04.08. 13:11:04

itt is 2 oldala van az éremnek.. nekem is van olyan ismerősöm, akit belerángattak egy megerőszakolási ügybe, pusztán féltékenységből.. az esetek nem 100%ában történik erőszak, amikor azzal vádolnak valakit.. ugyanakkor elképesztő megint látni a kommentekből (itt és máshol) hogy a férfiak 99%a még egy 21. századi demokráciában sem fogja fel, hogy egy nőnek egy szexuális erőszak élete végéig e lelkében marad sebként, nem évül el.. a férfinak ez csak egy dugás, semmi más.. talán több, férfiakat (már bocsánat) seggbe-erőszakoló gonosztevő kéne az utcákra, akkor talán változna a hozzáállás

bbwd 2016.04.08. 13:11:50

@Kényszerbagoly: milyen jogtalanul elfoglalt piedeszta? beszélni magyar? érteni jog?

és az előző bejegyzésem miért nem jelenhetett meg? kellemetlen?

Béláim! Rátoltuk! 2016.04.08. 13:12:13

@Barbaarb: A nemzeti érdek első helyen az erkölcs. A közerkölcs (ami az egyéniekből rakódik össze); minden társadalmi szabály, s az együtt élés alapja. A jog alapja. Az alapjog; s az alap kötelesség!

Egy olimpiai aranyérem nemzeti büszkeség. Egy vezető sportember helyes erkölcse nemzeti érdek. Te ezt a kettőt összekeverted.

Alick 2016.04.08. 13:13:24

@Pan Modry: "Szerintem meg az nem eletszeru, hogy vki benne van egy gruppenbe ahol minden egyes dolog mutual agreement alapjan tortenik, utana meg feljelentest tesz miatta."

Ha nem várt terhesség és egyéb bonyodalmak keletkeznek belőle pl. az illető befolyásos szüleivel, akkor már komoly az esélye a szóbajöhető személyek bemártásának ('61-ben a Kádár rendszerben!), a példa statuálásnak... ugyanez az amnesztiát is megmagyarázza, mert a cél nem az életre való megbélyegzés, hanem a további felelőtlen gruppizástól való elrettentés.
Hogy valójában mi történt, azt persze nem tudjuk meg... és persze akár igaz is lehet a történet.

KDNP a selejtek gyűjtőhelye 2016.04.08. 13:13:56

@zZz:

Vicces ez a náncsibácsi, fidessjobbikkdnp selejtekkel kapcsolatos igazságokra ennyire nem kíváncsi, ott lazán nyeli a hazugságokat.

Shoyu 2016.04.08. 13:14:44

Szerintem nyugodtan lemondhat, 75 éves, de mi van akkor ha valóban csak egy gruppen volt, a lefogás, nyugtatózás hazugság is lehet. Miért nem védi magát jobban Kiss? Bizonyítékok nincsenek az erőszakra. Nem értem, miért mondta azt, h neki méltatlan magyarázkodni, számomra ez azt jelenti, h feltehetően mégis erőszak volt.

MACISAJT 2016.04.08. 13:15:49

@Kényszerbagoly: ("Orvosi látlelet volt, és az első Kiss megnyilvánulás is egyértelmű volt.")

Hagyjuk kérem a púdert, ez kevés egy "újratárgyaláshoz".

Tessék nyilvánosságra hozni ezeket az csoportos erőszakot bizonyító állítólagos látleletet.
És persze a vádlottak és ügyvédeik akkori-mondom akkori, nem mostani- védekezését arról hogy hogyan is történt a dolog.

Mert ezek valamiért nem kerültek most nyilvánosságra.
Gondolom, erre jó oka van annak aki most Kissre utazik.

Mert az 1961-es közállapotokat , pláné bíróságokat
nem minősíteném.
Mondjuk , azon kuncogtam, hogy "K-vonalat" emlegetsz, mikor éppen a sértett apja volt egy főbelügyes, aki statuálásra vitte az ügyet...

I_Isti 2016.04.08. 13:16:25

@apr494: "Bezzeg a dicsőséges egész életüket végig hazudozó és lopó politikusok, azok igen"

Az esemény önmagában -- ami ennek az embernek a vesztét okozza: jel -- mégpedig arra vonatkozó intő jel, hogy hiába 55 év, hiába állami kitüntetések, hiába sikerek, hiába befolyásos ismerősök, barátok, akármi: a sorsának a vége egy szemétdomb.

Ha nála megtörtént, bárkivel megtörténhet, akinek van takargatnivalója!

Úgyhogy nem érdemes bűnnel élni, nem érdemes bűnözőnek lenni, van erkölcs, van bűn, és a bűnnek van büntetése, és előbb-utóbb meg kell bűnhődni érte.

Szúnyog 2016.04.08. 13:16:36

@apr494: Igazad van.
Akik erkölcsről prédikálnak, a legtöbbször semmit se tudnak róla.

zZz 2016.04.08. 13:16:47

@Kényszerbagoly: Ez pontosan a mondandóm melyik részére is volt válasz? A lényegre biztosan nem.

netnepper 2016.04.08. 13:17:42

Nem K. László érte el az olimpiai sikereket, hanem az akkori úszók. Senki nem állíthatja, hogy ugyanezek a kitűnő sportolók más edző alatt ne lehettek volna legalább ugyanilyen sikeresek.
Nemi erőszakot nem bocsátunk meg senkinek, semmikor, de még 100 év múlva sem. Sem egyénit, sem pedig csoportosat. Akárhány évet is ült le utána, az ilyen ember akkor is csak egy beteg, mocskos állat marad egész életére. Akinek más erről a véleménye, az is nyugodtan keresse csak fel az elmeorvosát. És persze sose legyen gyereke...
Az ügy mélypontja a megosztott "szőke nős vicc" volt.
Micsoda lepra egy tagok járnak kelnek ebben az ország karikatúrában két lábon...

bbwd 2016.04.08. 13:17:58

@Kényszerbagoly: erkölcsi felelősség sincs!

lehet ebben a topikban kommentelni?

bbwd 2016.04.08. 13:18:07

@Kényszerbagoly: akkor mi a célod az írással?

Kényszerbagoly · http://kenyszerbagoly.blog.hu/ 2016.04.08. 13:19:40

@bbwd: Elgondolkodtatás, véleményközlés. Ilyen egyszerű.

MACISAJT 2016.04.08. 13:21:09

A mai Bors:

"Sokan kételkednek

Mindenesetre azok, akik jártasak az uszodai világban, és ismerik a sztorit, azt vallják, a tényleges igazság nagyban árnyalná az emberekben a Kissről most kialakult képet. Szerintük a sértett állítólag nem is akart feljelentést tenni, tudniillik nem történt erőszak, önszántából vett részt a szexpartiban. Viszont amikor a szülei megtudták a dolgot, ők forszírozták a feljelentést. Édesapja magas rangú, befolyásos ember volt, és az uszodai legendárium szerint a hatalomnak az is csípte a szemét, hogy a vádlottak a Ferencvárosban érték el sikereiket, s nem akartak a belügyi csapat, a Dózsa színeiben versenyezni. Talán épp emiatt született másodfokon enyhébb ítélet.

Minthogy az áldozat azóta elhunyt, a totális igazságot ma már képtelenség kideríteni."

Ja.
Lényeg hogy Kisst fel kell négyelni, ugye?

Kényszerbagoly · http://kenyszerbagoly.blog.hu/ 2016.04.08. 13:25:11

Az egyik birói ítélet, a másik uszodai legenda, és az áldozat bemocskolása. Nem, nem kell. A gondolat beteg.

2016.04.08. 13:26:59

Kiss László azt mondta hogy megbünhődött azért, amit tett, igy valószinű ,hogy a csoportos nemi erőszak, az megtörtént.
Hogy miért is engedték amnesztiával szabadon, azon lehet gondolkozni, de annak oka volt. Bizonyára tett szolgálatot a rendőrségnek, netán "cecelégy" is volt.

Aztán kissé gyalázatos dolog arról és azt hibáztatni, aki már meghalt, és nem tud védekezni, igy amit Kiss mondott, az számomra valótlan. Igaz, eddig sem hittem amit mondott, és ezután sem fogok neki soha hinni.

Aki itt védi és libsizik, meg ontja a nemlétező észt, az jobb ha belegondol abba, hogy ő vajon mit is tett volna ha az ő lányát erőszakolja meg a 3 idióta , aljas módon , akkor mit is tett volna ezekkel az embernek nem nevezhető bűnözőkkel ?

Az pedig hogy utólag majd uj eljárást kezdeményez hogy tisztázza önmagát, az orbitális baromság. Mert a másik fél már elhunyt, igy amit Kiss mond, az már hazugság . Igy ezzel nem kell és nem szababad foglalkozni.

Vannak dolgok amelyekre nincs és soha nem is lesz bocsánat. Ilyen a gyilkosság, a pedofilia és a nemi erőszak, akár csoportos, akár magányos az elkövető.
Itéletet mond felettük a jogrend, de feloldozást a bünök alól, megbocsájtást, csak a jó Isten adhat majd , egyszer! De szerintem ott sincs számukra megbocsátás.

Végül egy mondat még. Ha nem akar mindenáron a fénybe , a nyilvánosság előtt villogni, akkor most nyugodtan és békében élne, és nem vesztette volna el sem a hitelét, sem a becsületét. Igy csak egy megbélyegzett ember marad ma is és a jövőben is, aki csak egy erkölcsi hulla, egy becstelen , egy olyan ember aki sok más életet tett tönkre .....

lavór 2016.04.08. 13:37:58

A riói aranyérmek nem vesznek el, nem Kiss László úszna értük...

zsoci 2016.04.08. 13:38:22

@Kényszerbagoly: Ezt nem vitatja senki. Maga a tett semmilyen formában nem támogatható, elfogadható. De az ember, aki jó 50 éve elkövette, fiatalon, már nem az az ember. És hangsúlyozom, hogy megbűnhődött érte. A mértékét nincs módunk vitatni, ez az igazságszolgáltatás dolga. De a jogbiztonság egyik alapja, hogy egy bűnért valakit csak egyszer lehet büntetni.

Kényszerbagoly · http://kenyszerbagoly.blog.hu/ 2016.04.08. 13:41:04

@zsoci: Teljesen igaz a jogi okfejtés, én is így gondolom. A morális részét meg kifejtettem:)

SZMLT 2016.04.08. 13:44:13

@Kényszerbagoly: "Nem ez a betanított szöveg:((?"
-

Nem, arra nektek van szükségetek. Horn ölt! Egyébként ha nem is ölt volna, akkor is elképesztően mocsodék dolog egy olyan rendszerben miniszterelnököt csinálni belőle ami ellen Horn évtizedekig harcolt a rossz oldalon. Tudom, a libsi morál az nyakatekert és elsősorban hazug, nem is szükséges válaszolnod. Horn minelnöksége gyalázat volt, de a debil libsik még ezt a végtelenül egyszerű és remekül megokolható összefüggést sem értik.

bElannaTorres 2016.04.08. 14:23:52

én nagyon károsnak látom azt hogy aki elítéli az egészet ahogy történik most, nem csak a múltban, azt rögtön lelibsizik. Mert ebből logikusan arra kell következtetnem, hogy a fidesz kiáll kiss lászlóért.
Én két dolgot tennék, ha politikusként a pártfogoltam kerülne ilyen helyzetbe
1. gyors elhatárolódás
2. gyors rehabilitáció - ami először egy bocsánatkérés kiss részéről aztán jöhettek volna a blogok, hogy milyen bűnbánó életet élt, alapítványt támogatott stb.
bármi, ne én találjam ki, nyugatabbra biztos van példa. Más nem kurvázás, gyakornokkal szopatás stb utáni rehabilitációra.

egy biztos, ezt az utólagos áldozathibáztatást és tagadást nem hiszi el senki.

zsoci 2016.04.08. 14:24:59

Morálisan pedig azt gondolom, hogy attól, hogy valaki egyszer elkövet egy bűnt nem szabad örökké bűnösnek bélyegezni. Hiszen magának a börtönnek, a büntetésnek a nevelő jellegét, az egytelen értelmét veszti el, ha ezzel nem "fizet meg" az elkövetett bűnökért. Márpedig a cél pontosan a társadalomba való visszaterelés.

Kényszerbagoly · http://kenyszerbagoly.blog.hu/ 2016.04.08. 14:31:16

Jogilag igaz, de erkölcsileg nem. Persze lehetett volna másképp is. Jogilag és erkölcsileg is, de az egy másik életút, és egy másként nyilatkozó ember lett volna.

Hajdú Peter 2016.04.08. 14:32:28

Az a leggusztustalanabb, hogy ugyanaz a baloldal itelte el 55 eve, akik most az akkori nyilvanvaloan hamis itelet miatt tamadjak.
Az ugy persze akkor is nevetsegessen semmiseg lenne, 55 ev utan ha igaz lenne.

Kényszerbagoly · http://kenyszerbagoly.blog.hu/ 2016.04.08. 14:39:26

@Hajdú Peter: Nem kellene ilyen átlátszó politikai haszonszerzésre használni a történteket. És legalább egy kommenten belül legyen valami fekete vagy fehér. A baloldal mantrázása unalmas és nevetséges. Ébresztő, ez egy másik fiók: bűntetőjogi, ami lezárult, és erkölcsi a sumákság, és a cselekedet jellege súlya miatt.

kaskala 2016.04.08. 14:40:03

@Hajdú Peter: Miért, a Kiss úszott volna?

Hajdú Peter 2016.04.08. 14:40:45

@bElannaTorres: "2. gyors rehabilitáció - ami először egy bocsánatkérés kiss részéről aztán jöhettek volna a blogok,"

Bocsanatot itt egyedul az mszp-nek kene kerni, es tobbi libbant partnak, amiert 55 evvel ezelott artatlanul eliteltek, es most ujra meghurcoljak.

Kényszerbagoly · http://kenyszerbagoly.blog.hu/ 2016.04.08. 14:44:48

@Hajdú Peter: Szomorú a látásmódod Az ötvenes évekről olvastam hasonlót. Ember! Ez nem pártügy!

Conchobar 2016.04.08. 14:46:27

Van aki elhiszi azt a illogikus sületlenséget, hogy nem jött meg a lánynak (!), ezért a főrendőr apja keresztül viszi a fiúk (mind a három!) elítélését (a lányát meg abortáltatja? Van-e ennek nyoma? Vagy megszületett a gyerek, de akkor minek börtönbe záratni a gyerek apját, ahelyett, hogy a nyakába varrnák a gyerektartást). Ha ekkora ász az apa, akkor miért nem az egyszerűbb utat választotta: az embereivel egyszer, vagy többször meggumibotoztatja a fiúkat. Attól csak puhulni fognak. A hipotetikus főrendőr apa azonban ehelyett bevállalt egy súlyos dolgot. Hiszen a lányát kitette a bírósági herce-hurcának. A fiúk megbüntetését kiadta a saját kezéből, külső erőkre, bíróra és ügyészre bízta (evvel kockáztatott, hiszen így fenyegetett az, hogy kiderül, hogy a vád koholmány, és bíró/ügyész visszatáncol a fiúk megbüntetésétől). Az apa lépése annak tudható be, hogy a fiúk jóval súlyosabb dolgot követtek a lánya ellen, mint holmi 'sima fölkoppintás'

bbwd 2016.04.08. 14:47:03

@Kényszerbagoly: sem jogilag, sem morálisan nem felelős.

aki másként gondolja, fogalma sincs sem a jogról, sem a társadalom működéséről.

inkább azon kéne elmélkedni, kinek állt érdekében egy 55 éves ügyet pont most, 4 hónappal az olimpia előtt elővenni, és az emberekben ezzel állati indulatokat gerjeszteni

Kényszerbagoly · http://kenyszerbagoly.blog.hu/ 2016.04.08. 14:51:50

@bbwd: Mert Te állítod, persze attól nem kell, hogy igaz legyen. A másik fele a kommentednek: kérdés, de az igazság néha a leg rosszabbkor tolakszik fel. Én hál' Istennek itt kevés állati indulatot látok. Azokat nem is olvashatod :)

tomcsicsi 2016.04.08. 14:53:31

@Nancsibacsi: Végtelen szomorú amit írsz. Itt nem vélemények, hanem tények vannak. Ha száz éve is, de elítélték. Ha koncepciós per, ahogy K.L. állítja, akkor tessék bizonyítani. Megvannak erre a jogi formulák..és ha valóban igaz rehabilitálják. Mindaddig egy csoportosan elkövetett erőszaktevő, méghozzá a legrosszabb fajtából. Ennyi. Másrészt.. az hogy még mindig az él a köztudatban, hogy "ő is akarta" több mint végtelenül buta-és káros általánosítás. 'Hál Istennek ez a felfogás már jó ideje kiégett a jogi gyakorlatból, a szakmáról nem is beszélve..sőt. Ez olyan alaptétel mint a szorzótábla az elemiben. Az innen-onnan összehordott tudásanyag, amit magadénak vélsz igencsak felületes. Mindenhez érteni, annyi mint semmihez sem igazán. Ne csak a szalagcímeket olvasgasd..ideje kinyitni egy pár könyvet; lehetőleg amiben nincs kép.

Tosca962 2016.04.08. 14:56:14

Újra elkezdődött az össznépi sport! Nagy magyar magyarok rugdossák már megint a döglött oroszlánt!

Akkor olvassátok ezt:

"Kossuth egy estve jelentékenyebb összeget vesztett. S mivel a legpiszkosabb tartozás, a kártyaadósság kiegyenlítése nem tűr halasztást, fizetnie kellett. Saját pénze nem futotta. De volt nála nehány száz forint, melyeket ép az nap hajtott be a grófnő részére. Ehhez a félig-meddig idegen pénzhez nyult és fizetett. Potom 3-400 frtra rugott az egész összeg s Kossuth mindjárt másnap kiegészítette magáéból a hiányt. A grófné egyik közel rokona, Andrássy György, mégis himet varrt a dologból, fölingerelte a hiszékeny agg delnőt, pörbe keverte Kossuthot s bajba dönti és megöli társadalmilag, ha nincs kezében ennek a grófnő jogilag kifogástalan fölhatalmazása egy magánlevélben, mely korlátlan intézkedési joggal ruházta föl őt mindenben és mindenről... Andrássy György a pozsonyi diétán azzal torolta meg aztán a fölsülést, hogy dobra ütötte Kossuth fiatalkori állítólagos ballépését s anyagot szolgáltatott így egykorú irigyeken felül az «új korszak» Tacitusainak is farizeusi sajnálkozástól kisért - gyanusításra a világtörténelem egyik legtisztább jellemű nagy embere ellen.
/Vajda Emil/

Akkor most Vajda Emil micsoda az igazság bajnoka, vagy rohadt gaz szerecsenmosdató?
Döntött az idő -nem szobrot-, azt állított Kossuthnak.

Ma is "botcsinálta Tacitusok" forgatják, faragják a híreket a maguk kisstílű, vélt igazának bizonygatásához.
Egy fiatalkori botlás utáni világraszóló eredményekkel teli életút - én ezt látom változatlanul Kiss László pályájában.
Az álszent farizeusok pedig pedig kushadjanak patkánylyukaikban.

Kényszerbagoly · http://kenyszerbagoly.blog.hu/ 2016.04.08. 14:59:04

@Tosca962: Kártyapénz, és csoportos nemi eroôszak! Ember, hová süllyesztetted az erkölcsi érzékedet.

Pan Modry 2016.04.08. 15:00:05

@Alick:

persze, szerintem meg ha tenyle nem volt eroszak akkor az ember nem kenyseriti a sajat lanyat egy hazugsagon alapulo birosagi hercehurcaba bele, ami raadasul abban a korban az aldozatnak is megalazo volt (bar elnezve titeket szeretitek az aldozatot hibaztatni).

ha nem lett volna eroszak, hanem csak terhesseg, akkor valoszinu egy csendes abortusszal lett volna a dolog elintezve.

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.04.08. 15:02:37

Kretén állatok vagytok kedves poszter.
Ötven éve elkövetett - ha elkövetett - valamit és élete végéig megbélyegeznétek érte.
Be kéne vezetni a halálbüntetést és az ilyen posztokat is azzal kéne büntetni, baszomanyátokat büdös cenzorok.

Kényszerbagoly · http://kenyszerbagoly.blog.hu/ 2016.04.08. 15:11:24

@Hóhér az utolsó barátod: Azt hiszem nem kellene fárasztani magad az állásfoglalással. A posztolónak halál, az elhallgatott, eltüntetett ügyû csoportos nemi -társadalmi, pedagógiai, közéleti dicsfényben fürdô- elkövetônek pedig teljes erkölcsi felmentés? Neked is csak azt mondom: nem fáj a szürke kis agysejtek használata, csak gyakorolni kell.

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2016.04.08. 15:12:22

@Tosca962: "Egy fiatalkori botlás "
Egy csoportos nemi erőszak fiatalkori botlás.
Hmmm... téged mégis hogy nevelt az anyád?

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.04.08. 15:13:16

@Hóhér az utolsó barátod: Gondoltam, van annyi eszetek, hogy egy ilyet nem raktok ki. Így mi a fasznak a cenzúra?
(gyk: előmoderáció)

Egyébként fenntartom: aki képes egy a büntetését letöltött, ki tudja, valóban bűnös volt-e embert még ötven év elteltével is megbélyegezni, az tényleg egy kretén állat.

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.04.08. 15:13:29

@Kényszerbagoly: no igen, erre számítottam. A trollkodást kirakod, amit utána hozzáfűzök, azt gondosan törlöd kisköcsög. Ez úgy általában jellemző arra a söpredékre, amelyik most felkoncolná Kisst, holott még az sem egyértelmű, hogy valóban volt-e erőszak vagy csak négy bebaszott huszonéves gruppenszexet követett el... seggfejek.

Kényszerbagoly · http://kenyszerbagoly.blog.hu/ 2016.04.08. 15:21:23

@Hóhér az utolsó barátod: Ne viccelj! Hányszor kell, hogy elérje az ingerküszöböd? És vastagon hozzátartoznak az erkölcsi ítélethez napjaink üggyel kapcsolatos történései, és a K. L. által elfogadott - nem szakmai- társadalmi piedeszta is.

bbwd 2016.04.08. 15:22:30

@Kényszerbagoly: ember, nem érted, hogy megbűnhődött?
letöltötte a büntetését, amit a társadalom a bűnéért jónak látott, és kiszabott rá. onnantól kezdve pont olyan bűntelen és ártatlan, mint te vagy én vagy bárki, aki nem követett el semmilyen bűncselekményt.

mit kellene tennie, hogy a hozzád hasonlók, ne ítélkezzenek felette? mi lenne neked és a többi tájékozatlan, de jogi és morális kérdésekben véleményt vindikáló erkölcscsősznek elégtétel?

Kényszerbagoly · http://kenyszerbagoly.blog.hu/ 2016.04.08. 15:33:33

@bbwd: Erre hoztam fel példaként a Profumo ügyet. Élete végéig ( 91év) szegényeket és hajléktalanokat istápolt, és eszébe se jutott, hogy erkölcsi példaképként szerepeljen a jövô nemzedékei elôtt. De mindenkinek jogában áll kitalálni a saját purgatoriumát. Nem írtam volna az ügyrôl, ha elôször nem azt nyilatkozza az érintett, hogy "sosem lépek túl rajta", majd 1-2 nap múlva nem gyalázza a halott lány emlékét, és nem állítja, hogy "kapható volt".

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.04.08. 15:34:21

Egy dologra jó ez a poszt: tökéletesen demonstrálja, micsoda fasság a cenzúra.
Vagy tiltsátok le a kommenteket vagy hagyjátok békén a kommentelőket és csak utólag töröljetek. Több értelme van, mint ennek.

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.04.08. 15:34:49

@Kényszerbagoly: ennél a mentalitásnál, amit te (ti?) képviselsz, nem nagyon... Azért ne keverjük már a tképp bizonyítatlan nemi erőszakot egy náci háborús bűnös tetteivel!

Kényszerbagoly · http://kenyszerbagoly.blog.hu/ 2016.04.08. 15:42:53

Pofumo nem volt náci háborús bûnös. A hidegháború éveiben angol hadügyminiszter volt, és ugyanahhoz a kurtizánhoz járt, akihez a titkosszolgálati körökben kémnek tartott orosz diplomata. Ebbe belenukott a kormány, és maga Profumo is. A vétek tehát kisebb, a példa arra vonatkozott, hogy a tiszteletreméltó erkölcsi felelôsségvállalás tetteinkért nem elképzelhetetlen:)

bbwd 2016.04.08. 15:43:48

@Kényszerbagoly: és te tudod, hogy kapható volt-e vagy sem? tudod, mi történt?

miért nyilvánítasz véleményt olyan ügyben, amiről fingod sincs, csak közvetett (és kiválogatott) forrásaid?

voltál már bírósági tárgyaláson? tudod, milyen a bizonyítás, milyen egy ítélet? ha nem, akkor honnan veszed a bátorságot?

Kényszerbagoly · http://kenyszerbagoly.blog.hu/ 2016.04.08. 15:46:58

Bíro@bbwd: Bírósági jegyzôkönyv, kezdeti önbeismerés, és pszichológia. (Errôl a kommentekben sokan írtak )

bbwd 2016.04.08. 15:48:33

@Kényszerbagoly: ez a profumo nem is követett el bűncselekményt, miről beszélsz?
milyen párhuzam?

továbbá kiss ügye ismert volt, nem titkolta el, de a jogi mentesülés miatt egyébként sem lett volna köteles soha sehol beszélni róla.

tudod mit jelent az, hogy mentesülni? nézz utána a btk-ban

Kényszerbagoly · http://kenyszerbagoly.blog.hu/ 2016.04.08. 15:52:48

@bbwd: De igen (hadititkok stb), csak nem szexuálisat:(. A megtisztító bûntudatról, és az erkölcsi jóvátételrôl beszéltem.
A nem volt köteles, és a nem volt erkölcsös nem azonos fogalmak.

élhetetlen 2016.04.08. 16:08:08

@Alick: Látom, szilárd az elképzelésed, de azt azért te sem képzeled, hogy három menő élsportolót úgy ítéltek el a sajtó nyilvánossága előtt, hogy csak az áldozat elmondta, aztán börtön. Azt nyilván bizonyították, hogy a három srác ott volt egyidőben, nyilván azt is, hogy a nő egy fiú lakásárba ment be, nem három fiúval ment kéglire. (láthatták is őket, vagy, gondolom a három srácot külön-külön hallgatták ki, és összeállt). Az, hogy a nőnek tetszett V. Lajos, és nem szokványos, hogy valaki egy uszoda területén lakik, és bedől a gyere, megmutatom hol éleknek, életszerű, és még az is benne lehetett, hogy még mindig egy közösségi térben van, nem veszélyes. Az már ciki, hogy a srác erőszakoskodik, pedig a lány mondjuk, még csak ismerkedni akar. De hogy a srác beengedi a két havert! Na, ne már! (mno.hu/belfold/csoportos-nemi-eroszak-miatt-ult-kiss-laszlo-1336105

bbwd 2016.04.08. 16:09:15

nem követett el bűncselekményt, nézz utána

a mai világban erkölcsre hivatkozni, főleg ilyen ügyben több mint nevetséges.
azzal kellet volna kezdeni minden beszélgetést, hogy kiss lászló vagyok, 1962-ben elítéltek erőszakos közösülésért?

nem nagyon tudod felfogni, hogy ez senkitől nem várható el, mert pont a társadalomba való visszailleszkedését akadályozta volna meg.
ami elsődleges érdek, még akkor is, ha te és a többi farizeus másként gondolják...

Kényszerbagoly · http://kenyszerbagoly.blog.hu/ 2016.04.08. 16:13:58

@bbwd: Ha nevetséges a " mai világban erkölcsre hivatkozni" akkor én büszkén vállalom a nevetségességet a Te szemedben.. Nem kellett volna kiállni a vétekkel az utcasarokra, de ez benne van a posztban és a kommentekben is. Nem ismételem el újra...

élhetetlen 2016.04.08. 16:16:05

@MACISAJT: Már ismétlem önmagam. ). Az, hogy a nőnek tetszett V. Lajos, és nem szokványos, hogy valaki egy uszoda területén lakik, és bedől a gyere, megmutatom hol éleknek, életszerű, és még az is benne lehetett, hogy még mindig egy közösségi térben van, nem veszélyes. Az már ciki, hogy a srác erőszakoskodik, pedig a lány mondjuk, még csak ismerkedni akar. De hogy a srác beengedi a két havert! Na, ne már! (mno.hu/belfold/csoportos-nemi-eroszak-miatt-ult-kiss-laszlo-1336105. Azt nyilván bizonyították, hogy a három srác ott volt egyidőben, nyilván azt is, hogy a nő egy fiú lakásárba ment be, nem három fiúval ment kéglire. (láthatták is őket, vagy, gondolom a három srácot külön-külön hallgatták ki, és összeállt). Az meg már ne is zavarjon, hogy a két hónapja a hazudózó Kis majdnem kicsinálta Hosszút azzal a szöveggel, hogy nem tudja, hogy hol van (miközben tudta), ami, ugye doppingvétség (mármint, ha nem elérhető), szerencsére a doppingellenőrök cáfolták Kist . Ennyit a tisztességes, nagyon sikeres, becsületben megőszült, és még nem tudom milyen Kisről.

Zsuzsi25 2016.04.08. 16:16:26

@apr494: Ez nem egy boltilopas volt!!! Ez nemieroszak te paraszt!! Es a kislany? Akit megeroszakolt? Ha a te lanyod lett volna akkor is igy velekedsz?

bbwd 2016.04.08. 16:29:02

@Kényszerbagoly: oké, bár érdemi válaszokat nem adsz, azért még két kérdés.

mit kellett volna tennie ennek az embernek 1964-ben?

az 55 évi sikeres és feddhetetlen élete nem elegendő a társadalom megbocsátásának elnyeréséhez?

Kényszerbagoly · http://kenyszerbagoly.blog.hu/ 2016.04.08. 16:44:46

@bbwd: De adok, csak nem írom le tizedszer!! Benne van a posztban és a kommentekben.
Másik: Nem kellett vola edzôsködnie, de hamár, akkor a szülôknek joga lett volna tudni kinek a keze alatt úszik a gyerek. Késôbb nem kellett volna -szakmájához nem kötödô- társadalmi példakép szerepeket, kitüntetéseket elfogadni. (Lásd feljebb Profumo ügy)

2016.04.08. 16:45:34

@Kényszerbagoly: Biszku sem volt gyilkos, ugye?
legalábbis bebizonyítani, ha jól tudom, nem sikerült jogszerű eljárás keretében.

bbwd 2016.04.08. 16:47:47

@Zsuzsi25: "Ha a te lanyod lett volna akkor is igy velekedsz"

ez az agyhalottak döntő érve ebben a vitában, nyertél :)

bbwd 2016.04.08. 17:40:17

@Kényszerbagoly: miért nem kellett volna edzősködnie? tiltotta valami?

és ha elvisznek hozzá egy gyereket, azzal kellett volna kezdenie: örülök, hogy eljöttek, 1962-ben elítéltek erőszakos közösülésért? hogy gondolod?

ezek a te elvárásaid? hol olvastad?

Kényszerbagoly · http://kenyszerbagoly.blog.hu/ 2016.04.08. 17:43:44

@bbwd: Ja, ez jutott hirtelen az eszembe, de Te is ötletelhetsz, lehet, hogy az a baj, hogy nem tudom igazán beleélni a szituba. Én valószínüleg kolostorba vonultam volna, hamuval a fejemen.

Tamáspatrik 2016.04.08. 17:45:29

Könnyű azt a szót kimondani, hogy NEM. A negatív magatartás mindig könnyű látszólag, mert az ember nem tudja, hogy a NEM-jével mennyi mindenre mond igent. (Ha tudná, akkor nem mondaná.)
A cikkíró túlságosan a viták negatív hangulata alá került. A vita egy hisztéria formáját öltötte. Emberek: egy ÚSZÓEDZŐRŐL van szó! Egy szakmai stáb vezetőjéről, nem többről. Nem az államelnökről vagy egy miniszterről!
Ítélkezni mindig nagyon könnyű és egyszerű.
Egy emberre rászáll és tönkreteszi a politika és az média világa. Egy 50 éves ügyet felmelegíteni... Nem kímélni egy 75 éves ember életét, még a korára sem lenni tisztelettel, hanem elítélni MEGINT azért, amiért egyszer már elítélte a bíróság.

Át kell nevezni az uszodát? Egyértelmű igen. Új alpolgármestert választani? Nem egyértelmű. Lemondani a tisztségéről? Már mért? Esetleg leválthatják azok, akik megválasztották... Most már késő.

Kényszerbagoly · http://kenyszerbagoly.blog.hu/ 2016.04.08. 17:57:43

@Tamáspatrik: Tévedsz, jelentôsen mérlegeltem. Az évek önmagukban csak akkor tiszteletreméltóak, ha mögöttük ott sorakozik a cselekedetek aranyfedezete. Újra leírom, nem arról van szó, hogy újra kerüljön börtönbe ( mert erre jó a már leülte mantrázása), hanem a tett szörnyüségének erkölcsi súlyáról, ami nem tehette volna lehetôvé az edzôsködést szabadulás után, késôbb nem tehette volna lehetôvé a társadalmi piedesztára emelést ( összefoglalóan, nem részletezve 221-edszerre).

élhetetlen 2016.04.08. 17:59:08

@Tosca962: Mi van? Kossuth nem jogtalanul használta más pénzét? Nem hagyta szarban az embereit, és húzott el Edirnébe? De. Aztán sok szobrot kapott, meg utca nevet. Sok szobrot, és még uszodanevet Kisnek is, aki „világraszóló eredményekkel teli életút”-ját azzal tetézte két hónapja, hogy hazudozott Hosszúval kapcsolatban, de durván, és sokáig, és ezt a saját nyilatkozataiból láttam. Majdnem kicsinálta Hosszút azzal a szöveggel, hogy nem tudja, hogy hol van (miközben tudta), ami, ugye doppingvétség (mármint, ha nem elérhető), szerencsére a doppingellenőrök cáfolták Kist . Ennyit a tisztességes, nagyon sikeres, és még nem tudom milyen Kisről.

kewcheg 2016.04.08. 17:59:45

Akik itt a kiss védelmére kelnek, azok adott esetben ugyanígy megvédenék hitlert, ha megnyerte volna a háborút, majd létrehozta volna a "tökéletes" társadalmat, ahol nincs buzulás, pedofília, senki nem rákos,100 év az átlagéletkor és mindenki BMW-vel meg Audival jár.A mögötte álló tudományos és technikai háttérrel, meg az emberkísérletekkel akár meg is valósíthatta volna, és ma ő lenne a faszagyerek....

Zsuzsi25 2016.04.08. 18:00:38

@bbwd: ....ez nem erv egyebkent. Hanem kerdes. Odaengedned a gyereked? Valaszolj.

Tamáspatrik 2016.04.08. 18:06:29

@Kényszerbagoly: Szerintem azok követték el a hibát, akik alkalmazták. Nem őt kellene támadni. Kizárt, hogy akik megválasztották, ne ismerték volna a múltját. Viszont "szerencsés" hiba volt

Nem ő az egyetlen, akit szétszed a közvélemény és a politika hibája. Volt egy Tocsik Márta (és nem azokat vették össztűz alá, akiknek a strómanja volt), Hunvald György vagy épp Nyers Rezső (akinek lehúzták a nyugdíját, pedig az adott helyzetben azt tette, ami lehetséges volt). Ezek történetesen balos politikusok, de lehetne jobbosakat is találni. A háttéremberek mindig megússzák. A köznép vért szeretne látni (nagy emberek bukását), és megkapják. Középkori kivégzések módjára. Nem szörnyű?

Kényszerbagoly · http://kenyszerbagoly.blog.hu/ 2016.04.08. 18:23:42

@Tamáspatrik: Ebben tökéletesen igazad van. Én úgy mondanám: azok követték el a legnagyobb hibát. De ô is, mert elfogadta és elfoglalta a feddhetetlen nevelô, példakép szerepkörét. Ha színdarabban gondolkodsz, (vagy valláserkölcsi aspektusból nézed) úgy mondanám, hiányzott a vezeklés és a feloldozás. Ha ez meglett volna, lehet, hogy sokkal kínkeservesebben, néhány plecsni, köztisztség és uszodaelnevezés nélkül, tarthatna ott ahol van. Persze nehezebben. Amit meg most mûvelt: "sohasem lépek túl rajta, majd: nem volt erôszak, könnyen kapható volt, azt bizonyítja, hogy nincs erkölcsi feloldozás, mert méltaatlan rá.(szerintem)

Janossz 2016.04.08. 18:25:37

Az után a számtalan egyházi pedofil-ügy után, ami az utóbbi években napvilágra került nálunk ( számtalan=egy se),igazán itt volt már az ideje valami balhénak. Kissnek valamikor ki kellett volna állnia az üggyel, már vagy negyven éve.
Azt hitte elsunnyoghat. Nem jött be.
De ez az egész világ, az élsport finanszírozás, valahogy olyan rákosista izének látszik a mai napig.
Jó lenne tiszta vizet önteni a pohárba, meg a medencébe is.
Meg tudni, mibe van nekünk egy olimpiai arany, mert szép dolog a nemzeti büszkeség, csak tudjuk már az árát azért!
Ezek a javadalmazások? Havi 1 milliós MOB tagság? Ne már!

Kényszerbagoly · http://kenyszerbagoly.blog.hu/ 2016.04.08. 18:35:03

@Janossz: Egyetértek, bár az elsô mondat kicsit kacifántos ( bocs:)), de úgy értem, hogy azt írod, nem volt pedofil ügy. Direkt nem akartam a kereszténységet most idehozni , de ha már áttételesen utaltál rá, Szerintem mindig jó erkölcsi fogodzó Ferencre figyelni, és rajta keresztül meghallani Jézus tanítását:)

antisystem 2016.04.08. 18:37:25

@Zsuzsi25: Nem tőlem kérdezted, de ha jó edzőnek vélem, és a gyereknek szimpatikus, én simán, minden további nélkül, nem követett el semmiféle bűnt gyermekkorúak sérelmére. Tudod én úgy vagyok vele, hogy engem a klf "szentek" meg "erkölcsi fároszok" hagyjanak békén, lehetőleg nagyon nagy ívben... mert túl jól ismerem őket, a szellemiségüket, az erkölcsiségüket, és végtelenül elborzaszt amit látok.
(egyébként a gyerekek elleni mindenféle erőszakos cselekmények 41%-át az apa, 39%-át az anya követi el - a maradék 20%-on meg osztozik az egész világ - bár újra elmondom, hogy ennek nincs köze Kiss ügyéhez)
A továbbiakban én Hesst is kiengedtem volna a Spandauból legkésőbb 80 évesen, a Képíró-féle perbe se kezdtem volna bele, ahogy a Biszku-perbe se - tök politikai korrektséggel - egyszerűen nem gondolom azt, hogy létezne, létezhetne megbocsájthatatlan bűn. Illetve a büntetőjog nevelő funkciójában hiszek, nem a megtorlóban, és a Tálió-elvtől meg kifejezetten undorodom... valahyogy úgy, ahogy Gandhi mondta "szemet szemért - és megvakul a világ"

kewcheg 2016.04.08. 18:37:49

Akik relativizálják a bűnt, azoknak javaslom elolvasásra Moravia:Egy asszony meg a lánya c. regényét.Ha jól tudom film is készült belőle.A lényeg:egy csoportos nemi erőszak hogyan változtatja meg a főhős személyiségét? Volt egy angyal, lett belőle egy ribanc....

Kényszerbagoly · http://kenyszerbagoly.blog.hu/ 2016.04.08. 18:42:44

@kewcheg: A sérülés mérhetetlen nagyságára akarsz gondolom utalni, és az utolsó mondat csak szerencsétlenül hat úgy -pláne az adott témában-, mintha a regény az életutat is kijelölné az erôszak után.

antisystem 2016.04.08. 19:01:35

@kewcheg: "Akik itt a kiss védelmére kelnek, azok adott esetben ugyanígy megvédenék hitlert, ha megnyerte volna a háborút" - ezt ugye magad se gondolod teljesen komolyan???

bbwd 2016.04.08. 19:14:47

@Zsuzsi25: simán odaengedném, már miért ne?

ha egyszer megázol, mindig esernyővel közlekedsz, rekkenő hősédgben is?

bbwd 2016.04.08. 19:15:27

@Kényszerbagoly: te vagy nő vagy vagy egy igen feminin férfi, nőies lélekkel

a világ nem így működik, ez a hisztéria meg egyesensen gusztustalan

Zsuzsi25 2016.04.08. 20:05:09

@bbwd: Te nem vagy észnél ha ezeket komolyan gondolod

antisystem 2016.04.08. 20:53:24

@Zöldi LászIó: figyelj, mivel minden férfit nem lehet megfosztani a szeme világától, és manapság már (szerencsére) a kamaszlányt se lehet bezárni a kastély toronyszobájába, célszerű megtanítani talán az ilyen helyzetek egészséges kezelésére... hogy azoktól a pokolbéli férfipillantásoktól ne a gyomra szoruljon görcsbe, hanem inkább húzza ki magát testben és lélekben.

bbwd 2016.04.09. 04:43:09

@Zöldi LászIó: milyen edző bácsi?

20 éves úszó volt, a lány meg szintén fiatal felnőtt úszó.

fogalmad nincs a tényállásról:P

bbwd 2016.04.09. 04:43:47

@Zsuzsi25: nem vagyok észnél, ha azt mondom, hogy nem lehet valakit egy életen át megbélyegezni egy fiatalkori cselekedete miatt?
főleg, ha letöltötte a büntetését?

akkor szerinted senki nem illeszkedik vissza a társadalomba, aki egyszer bűnt követett el? mindenki bűnös, hiába mentesítették? kiss lászló 75 évesen veszélyes a fiatalokra?
fogalmad sincs a kriminológiáról és a büntetőjogról, de parasztozni, azt tudsz

bbwd 2016.04.09. 04:44:21

@Zöldi LászIó: van:) tetszik nekik...

és nekem is tetszik, hogy tetszik nekik:P

Zsuzsi25 2016.04.09. 10:31:53

@bbwd: MEGERŐSZAKOLT EGY GYEREKET!!!!!!!!!! Ez nem boltilopas volt vagy bankrablas, hanem nemieroszak! Felfogod, hogy mi az??? Tonkretette egy gyerek eletet....elvette az eselyet arra, hogy normalis eletet tudjon elni...
Neked fogalmad sincs arrol, milyen az ha megeroszakolnak. Kivanom, hogy tapasztald meg! -

Fábrián Francocska (törölt) 2016.04.09. 10:32:17

szemetek

Zsuzsi25 2016.04.09. 10:32:41

@Zöldi LászIó: Nem. Nincs neki. Szerinte a nemieroszak normalis es bocsanatos bun. Belefer. Nem baj! "Csak" megeroszakoltak egy lanyt. Nem baj ez.....
Mocsadek. En levagnam a farkat az ilyennek.... Az esetleg megfelelo buntetes lenne, bar ez sem hozza helyre az okozott kart abban a fiatal lanyban akit megeroszakoltak.

antisystem 2016.04.09. 13:38:47

@Zsuzsi25: "MEGERŐSZAKOLT EGY GYEREKET!!!!!!!!!! " - ki????

Balt 2016.04.09. 22:12:16

@Nancsibacsi: Ott a pont, vagyis a jobb benyúlás.

Zsuzsi25 2016.04.10. 09:14:34

@antisystem: Ki? Hat olvasd mar el legyszives, hogy mirol van szo!

antisystem 2016.04.11. 10:41:19

@Zsuzsi25: Köszönöm, olvastam a postot, szó sincs benne ilyen bűncselekményről, ez a téma 4 FIATAL FELNŐTT szexuális cselekményéről szól, GYEREK se közel, se távol.!!!!!!!!
Ha elolvasod a 7. postot a témánál, pont erre hívtam fel a poster figyelmét is.

Kényszerbagoly · http://kenyszerbagoly.blog.hu/ 2016.04.11. 10:44:07

@antisystem:" 4 FIATAL FELNŐTT szexuális cselekményéről szól,". Ez a megfogalmazás sunyi és arcpirító-szerintem.

antisystem 2016.04.11. 21:08:56

@Kényszerbagoly: Miért gondolod így? (mert szerintem szimplán tárgyilagos)
süti beállítások módosítása